Cena tokenu STEEM w BTC na chwilowym dnie cenowym. Czy to była świeczka śmierci ceny?

in #polish5 years ago

W ostatnich dniach cena tokenów STEEM/BTC korygowała ceny. Nie ma w tym niczego dziwnego i pisałem dużo wcześniej, o możliwości wystąpienia takiej sytuacji. Wczorajszy dzień wywołał mnie jednak do tablicy. Około godziny 14:10 na giełdzie Binance pojawiła potencjalna świeca śmierci ceny tokenów STEEM. Ale czy na pewno?

W przeciągu niecałej minuty cena tokenu raptownie spadła i została prawie od razu zniesiona. Co to oznacza? Osoba/osoby sprzedające wyprzedała/ły ogromną ilość tokenów nie zwracając uwagi na to, za ile te tokeny sprzedadzą. W efekcie tego ORDER BOOK został niemal całkowicie wyczyszczony z ofert zakupu. Zobaczmy wykres.

steem.png

Wyraźnie widać, że cena drastycznie spadła i powróciła natychmiast "do szeregu". Chciałbym też zauważyć, że stało się to tylko na jednej giełdzie. Przypadek? Całkiem możliwe, ale mamy nowe dno cenowe STEEM/BTC na poziomie 0,0000110 BTC/STEEM. Ktoś pozbył się ponad 1 mln tokenów. Nie wiemy kto to był i dlaczego to zrobił. Takie świeczki pojawiały się już nie raz na wykresach kryptowalut. Co się działo później na innych kryptowalutach? Zazwyczaj była to zapowiedź znaczących spadków cen.

Nie należy wpadać w panikę oczywiście. Proces wyprzedaży w przypadkach innych kryptowalut trwał miesiącami, ale zawsze skończyło się to spadkami znaczącymi cen. Wyjątkiem był Bitcoin. Co więc zrobić? Nie panikować!! To pierwsze i najważniejsze. Dla mnie, pojawienie się takiej świecy nie jest dobrym sygnałem, ponieważ zobaczyłem nowy dołek ceny, które przebił wszystkie poprzednie. Z mojego punktu widzenia, możemy zmierzać w jego kierunku, a być może będziemy go testować jako nowy dołek. Niestety, tak zazwyczaj się działo i nie chcę dla STEEM'a robić wyjątku. Oczywiście mogę się mylić. Jak będzie? Czas pokaże.

Zapraszam na kanał Discord naszej społeczności https://discord.gg/NWPURku

Sort:  

🏆 Hi @psychebtc! You have received 0.3 STEEM reward for this post from the following subscribers: @cardboard
Subscribe and increase the reward for @psychebtc :) | For investors.

Congratulations @psychebtc! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 50 as payout for your posts. Your next target is to reach a total payout of 100
You made more than 100 upvotes. Your next target is to reach 200 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Pewnie ned sprzedawal :s

To trochę panicznie i nieudolnie to zrobił :) Albo dał sygnał wszystkim POWER DOWN. :)

Dopiero teraz wpadłem na ten post ale jak dla mnie wytłumaczenie tej świecy było troszkę inne:
Cena steem w tamtym czasie oscylowała w granicach 0.0001 a wyprzedało się do 0.00001 Według mnie ktoś chciał sprzedać znaczną ilość steem ale po prostu pomylił się i wpisał jedno 0 za dużo przy ofercie sprzedaży. Kosztowna pomyłka ale tak to według mnie wyglądało. Bo jeśli sam chciałbym sprzedać znaczne ilości steem to rozbiłbym to na kilka giełd i kurs nie spadł by aż tak bardzo na żadnej z nich a ja zarobiłbym więcej.

Możliwe, że tak było.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63330.76
ETH 3090.95
USDT 1.00
SBD 3.80