Odpowiedź do użytkownika @maciek-mowi - chyba się szanowny użytkowniku zagalapowałeś?

in #polish6 years ago (edited)

Uśmiałem się solidnie. Szanowny użytkowniku zaczniemy od początku. W wielu Twoich obraźliwych stwierdzeń, co widać w Pręgierz #5 https://steemit.com/polish/@maciek-mowi/re-psychepl-re-kurator-polski-pregierz-5-20180813t072516223z i w innych wpisach widać, że coś chyba nie gra z Twoim szacunkiem do wolności wypowiedzi. Określenie innej osoby jako "szkodnik" lub "oszust" wymaga umotywowania. Ponad to określenie innej osoby jako oszust, to pomówienie i nie grożę Ci za to sądem, ale ostrzegam. To różnica.

Błąd w moim tytule, przez postawienie kropki. Popatrz na swój tekst. 


 “Większość” nie ma zielonego pojęcia i jeżeli w ogóle to posiada  ekspertyzę ograniczającą się tylko i wyłącznie do swojej dziedziny, w  której pracuje. 

Może masz rację, ale każdy ma prawo do swojej opinii i może dowolnie swoją opinię wypowiadać. W przypadku owej "Większości" należy się zastanowić nad tym, że większość właśnie ustanawia o słuszności lub jej braku. Chcesz abym podał przykład. Większość głosów w ławach przysięgłych decyduje o winie lub braku jej i nie są to osoby, które zawodowo się prawem zajmują.

Mógłbym w nieskończoność ciągnąć dywagacje z Tobą na ten temat, ale po szczegółowej analizie Twoich wpisów i reakcji na komentarze od innych użytkowników stwierdzam, że nie mogę się mierzyć z Twoim ogromnym poziomem wiedzy :). Szczerze, to z wielkim zadowoleniem przeczytałem Twój post https://steemit.com/pl-psychologia/@maciek-mowi/krytyka-szkodliwego-artykulu-po-sukcesie-przychodzi-pustka-uzytkownika-psychepl . Pokazałeś prawdziwego siebie. Brawo! 

Teraz kwestia Twojego określenia mnie jako "szkodnika", "oszusta" i wypowiedzi https://steemit.com/polish/@maciek-mowi/re-psychepl-re-maciek-mowi-re-psychepl-re-maciek-mowi-re-psychepl-re-maciek-mowi-re-psychepl-re-maciek-mowi-re-psychepl-re-maciek-mowi-re-psychepl-po-sukcesie-przychodzi-pustka-20180813t100436548z , że powinno się mnie usunąć ze społeczeństwa.

Po pierwsze to nie Ty o tym decydujesz, czy należy mnie usunąć ze społeczeństwa, czy nie. 

Po drugie przeczytaj sobie znaczenia słów "szkodnik" i "oszust", i przemyśl czy są trafne.

Po trzecie nie grożę Ci sądem tylko ostrzegam (jak wyżej wspomniałem).

Na koniec przypomnę Ci, że tag'i służą do konkretnych celów. Jeżeli zechcę to będę publikować w dowolnym tag'u. Nie jesteś tu od tego żeby w jakikolwiek sposób mnie pouczać, którego tag'u użyć, bo ani nie jesteś opiekunem tag'u, ani żadnym dla autorytetem i stroną do konstruktywnej dyskusji. 

Tu chciałbym aby to społeczność Steemit zdecydowała co dalej ze mną. Zobaczymy. 

I na koniec, dziękuję za zwrócenie uwagi na brak kropki w tytule. Zupełnie serio, to głupio mi za ten błąd.

Sort:  

Gdy napotkałam na tekst @maciek-mowi to wróciłam też i do twojego artykułu "Po sukcesie przychodzi pustka."
Popraw mnie jeżeli się mylę... Wydaje mi się, że twój artykuł nie miał być wybitnie naukowy tylko miał przedstawić przeciętnemu użytkownikowi pewien jak to nazwałeś schemat dotyczący pewnej grupy ludzi, którzy jak sam tytuł mówi, po odniesieniu pewnego sukcesu poczuli pustkę i się pogubili. I ja się z tym zgadzam i pewnie większość ludzi zauważyła taką zależność.
Mam wrażenie, że @maciek-mowi nie zrozumiał o co w twoim tekscie chodzi lub po prostu chce się jakoś wybić na małych aferkach, a uważam tak, bo też miałam nieprzyjemność wymienić z nim kilka zdań.

Żaden z moich wpisów nie jest naukowy. Opisuje tylko swoje odczucia i spostrzeżenia, które oczywiście mogą być błędne. Artykuły naukowe pozostawiam ludziom z bogatym dorobkiem naukowym. Możliwe że @maciek-mowi nie zrozumiał mnie, co zresztą wyjaśniałem wcześniej.

Raz miałem wątpliwą przyjemność wymienić kilka zdań z @maciek-mowi i postanowiłem więcej tego nie robić. Była to dyskusja w temacie https://steemit.com/pl-polityka/@maciek-mowi/polacy-nic-sie-nie-stalo-oj-stalo-sie-o-debilizmie-pilki-noznej-i-porazce-polskiej-kadry
Jedyne w czym jest dobry to obrażanie innych i ich wyzywanie. Nie tylko mi się tam oberwało. To jest jego tekst do jednej z kobiet, która również zabrała tam głos: "Słuchaj starszych i mądrzejszych od siebie, bo nie masz NIC do poddziadzienia. Plecy cię bolą? To wstań z kolan ;)" To dobitnie świadczy o jego pogardzie dla innych i zawyżonym mniemaniu o sobie. Radziłbym po prostu omijać szerokim łukiem.

Mnie ten tekst też mocno zastanowił.

Nawet przedwczoraj napisał kolejny wpis https://steemit.com/pl-publicystyka/@maciek-mowi/ciezkie-zycie-pilkarzy gdzie nadal przeżywa nasze komentarze a napisał tak: "Nawiązując do debilnych komentarzy ludzi o znikomej inteligencji totalnie odrealnionych od życia komentując mój artykuł "
Jak widać to człowiek, z którym nie warto dyskutować ani mieć cokolwiek wspólnego. Dlatego radzę nie reagować na jego zaczepki i robić swoje. Ludzie prędzej czy później wyrobią sobie zdanie o tym osobniku.

Te słowa, które przytoczyłeś powyżej były skierowane do mnie. Ja dyskusje urwałam, bo szanuje swój wolny czas, którego przy dwójce maluchów mam niewiele. A poza tym, rzeczywiście zgadzam się z tobą, ze z nim w ogóle nie warto dyskutować nawet jakby sie nie miało co robić, chamstwo aż pali w oczy, ciężko się czyta.
Mi się wydaje tak jak już wcześniej wspomniałam, że on chce poprostu wywołać wokół siebie zamieszanie a nie ma nic do powiedzenia wartościowego.

Pewnie teraz była moja kolej :)

Potrzepalo się nawzajem towarzystwo? :) Do nauki i leczyć ignorancję, a nie się nią chwalić. Ile by było mnie takich wpisów jak te twoje i tobie podobnych, gdyby były one płatne.

Popraw błędy :)

Nie mam czasu, pisze z teflonu, bo pracuję.

To pracuj i nie zabieraj sobie czasu. Spokojnego dnia.

Ktoś musi dać 500+ :) żeby ktoś inny miał za co szkodzić w internecie.

Congratulations @psychepl! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01