You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy @fervi chce wyciszyć Atora? / Ruskie idą, będzie wojna? / Update w sprawie bota

in #polish6 years ago

Dobrze, że ja się nie znam na tych botach. Czytam Wasze posty i staram się Was zrozumieć (o czym piszecie), ale tak szczerze, to powiem, że każda inicjatywa, która pomaga takim ludziom jak ja i inni jest dobra. Ja się cieszę z każdego głosu. Każdy pomaga jak może i to się dla mnie liczy najbardziej. Zwiększające się zarobki i zasięg przez upvote daje mi dużą motywacje.
Pozwolę sobie zauważyć, że żeby społeczność się rozwijała potrzebni są wszyscy. Więcej zadowolonych i zmotywowanych to większe zarobki w przyszłości.
Pozdrawiam bezstronnie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63423.51
ETH 3252.70
USDT 1.00
SBD 3.91