To nie żart - zakład za 0,00000000 ETH i wygrana 0,2 ETH

in #polish5 years ago

win3.png

Jeszcze wczoraj pisałem o tym, że lubię się bawić, a dzisiaj o wielkim farcie. Codziennie na Stake jest wyzwanie z wygraną 0,2 ETH dla 10 osób. Dzisiaj moja kolej na wygraną. Zadanie było proste. Zakład, który da mnożnik 49,5 z numerem końcowym 77 daje wygraną. Wygrało 10 osób w tym ja.

win2.png

Wyżej oficjalny komunikat z Telegramu Stake, a poniżej moja wygrana.

win.png

Zakładajcie konta używając tego linku https://stake.com/?c=steemcoin . Wygrać można codziennie :)

Każdy zakład może zweryfikować, w tym te z wygranymi. Mój szczęśliwy to Wheel: 4,146,693,177 . Po wklejeniu numeru zakładu na czacie, pokażą się wam jego szczegóły.

Sort:  

Głupota, to że wygrałeś nie znaczy, że inni wygrają. Te gry mają niezerową dodatnią przewagę "house" czyli strony organizującej, która musi zarabiać więc w długim okresie zawsze będziecie na minus.

To zabawa nie zarobek. Trzeba to rozróżniać

Tak w kwestii ścisłości, to w przypadku każdej gry losowej tak jest i zauważ, że zakład był za 0,00000000, a wygraną wypłaciłem z buta. Nie namawiam do gry za pieniądze, tylko zabawy za 0,00000000, to duża różnica

Ciekawi mnie minesweeper (wczoraj sprawdzałem) - działa to? Bo bardzo dziwne, by taka gra była, którą można z grubsza "Zbotować"

Edit: Albo dobra, to syf xD

Syf jak diabli :)

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Takie głupie jakuszowe pytanko: gdzie i kiedy pojawia się to wyzwanie z 0,2 ETH?

Codziennie około pomiędzy 12-14. Na forum Stake jest link do Telegramu, tam zawsze jest info.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61220.17
ETH 2979.22
USDT 1.00
SBD 3.73