You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kalendarium Muzyczne - 6 lipca

in #polish6 years ago

SAXON i Iron Maiden to dla mnie dwie ikony fali NWOBHM. Miałem przyjemność zobaczyć oba zespoły na żywo - fantastyczne przeżycie.
Utwór "Princess of the Night" w pewnym momencie był naszym zespołowym kawałkiem ;) Nieraz śpiewany w busie, podczas powrotów z grania....ehhh...piękne czasy :)

Sort:  

Świetny utwór, jak i cały zespół. Zresztą oba zespoły miały duży wpływ na późniejsze kapele: Metallica, Megadeth, Anthrax i wiele innych. Ja Iron Maiden Run To The Hills piłowałem do zajechania kasety, kolejny kawałek który odsłuchałem tysiące razy to Fear Of The Dark. Mój dobry kolega jest wielkim fanem zespołu Saxon, dla mnie jeden z lepszych utworów to 747, ten utwór ma coś w sobie.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62789.36
ETH 3158.62
USDT 1.00
SBD 3.82