You are viewing a single comment's thread from:

RE: Odwiedziny w Browarze PERUN - Polski Kraft!

in #polish6 years ago

Wybacz, ale musiałem skopiować - zapisałem na prywatnym przenośnym twardym dysku (inMYhead):)
Czytałem już kilka pozytywnych recenzji tego browaru, Twoja - potwierdza wcześniejsze opinie.
A ja wciąż szukam , szukam, szukam w sklepach.... trzeba jechać do Budziszyna.

p.s. Czekam na relację z CYTADELI

Sort:  

Ciężko jest znaleźć piwa Peruna w markecie. W Auchan swego czasu było sporo Desitki (obecnie Pils) i Nocy Kupały. Bywał też Złoty Strzał i Sabat Czarownic. Ostatnio nie widuję żadnych piw z tego browaru. Podobnie rzecz się ma z mniejszymi sklepami reklamującymi się szerokim wyborem kraftów. Albo znajdziesz pojedyncza butelkę stojącą w mało widocznym miejscu, albo i wcale. Niektórzy sprzedawcy robią wielkie oczy gdy zapytasz, a inni twierdzą, że się słabo sprzedawało. Ja całe szczęście mam niedaleko sklep zaopatrzony w Perunowe piwa. Cieszy mnie to i oby nic się nie zmieniało na gorsze :)
Browar łatwo znaleźć. GPS prowadzi bezbłędnie. Obyś tylko nie wklepał tego Budziszyna obok Drezna, bo się najeździsz. Ten jest położony w okolicy Grójca.
P.S. Relacja z Cytadeli właśnie się pisze. Z racji uczestnictwa jako wystawca, mój ogląd na imprezę był sporo zawężony.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68706.20
ETH 3751.71
USDT 1.00
SBD 3.76