ViaBTC zwiększa opłaty z 6% do 50% !

in #polish6 years ago

To już drugi wpis odnośnie ViaBTC w które zainwestowałem - czyli kopalnia w chmurze.
Dziś na FB pojawił się wpis w którym informują, ze zwiększają opłatę - która była procentem wykopanych BTC/BCC z 6% do 50%

Tłumaczą się kosztami, stabilnością itd. szczegóły:

Alternatywne wyjście jaki może podjąć posiadający kontrakty to im sprzedać - kwota odkupienia $300.
Dla osób które kupiły w przed-sprzedaży za $199 jest to powiedzmy akceptowalna alternatywa.

Ale przypomnę, że jeszcze kilkadziesiąt godzin temu można było kupić kontrakt na ich giełdzie za ok. 0.23 BCC - czyli za jakieś $570. Nie chcę mi się wierzyć, że właściciele ViaBTC nie korzystali z okazjii i nie sprzedawali jeszcze "przed chwilą" sowich zasobów po $570 by 2 dni później dla chcących odkupić je za połowę ceny.

Dla mnie jest to trochę nie poważne, bo kupując kontrakt było jasno napisane, że prowizja jest 6% - teraz wycofywanie się z tego i to zwiększając na taką kwotę ?

Trochę odnoszę wrażenie, że sfinansowali sobie zakup maszyn do kopania... by na nich zacząć zarabiać i samym handlem pewnie nieźle zarobić i potem odkupić za "grosze".

Ja na całe szczęście nie kupowałem w dużej cenie kontaktów - większość tych co posiadam do z przed-sprzedaży... teraz czas zwrotu zwiększy się 2 krotnie... całkowicie nie tak miało być. Choć prawdę mówiąc JESZCZE jest na pograniczu akceptacji - chociaż bardzo nadwyrężyli moim zdaniem swój wizerunek - czyli kwestia co się stanie w kolejnych miesiącach - raz, że zwiększy się pewnie trudność w kopaniu = mniejsze zyski... dwa skąd mam pewność, że za 2 miesiące nie zwiększą sobie opłaty prowizyjnej do 80%...

Sort:  

Zachowanie bardzo nie w porządku, ciekawe jak im się to odbije na zainteresowaniu..

To nieźle sobie zalecieli, dlatego nie wkładam już kasy w takie kopalnie, kupiłem koparkę i mam spokój.

Po takiej akcji raczej już nie powinno się ufać danej firmie.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 62177.56
ETH 2918.14
USDT 1.00
SBD 3.66