Historia kawy w Polsce - wersja video 🎥steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

Hej, trochę się powtarzam ale w końcu udało mi się zrobić filmik na temat historii kawy w Polsce i chciałabym zapytać Was o opinię 🙂.

Filmik to uproszczona wersja mojego ostatniego artykułu 🙂 (miałam problemy z wyraźnym wymawianiem austriackich nazw ulic np.)

Mam pomysł na serię takich filmików "mini dokumentów" o kawie. Pisanie artykułów sprawia mi sporo (nazwijmy to) rozrywki 😃 ale pomyślałam o małej zmianie formy przedstawiania swoich treści. Coraz więcej osób przerzuca się na oglądanie video zamiast czytanie (trochę jest to smutne ale niestety prawdziwe).

Wiem, że muszę mocniej popracować nad dykcją i dźwiękiem (to było największe wyzwanie).

Pomyślałam też, żeby w następnych odsłonach "ujawnić się" i w tle czy obok wrzucać jakieś grafiki czy animacje odwołujące się do tematu 🤔. Może to byłoby ciekawsze dla widza?

Sort:  

bardzo mi się podobało 😁
ciekawa forma, z poczuciem humoru, z ilustracjami..
faktycznie jeszcze trochę z dźwiękiem słabo, ale i tak spoko!
sporo pracy tam włożyłas.
kibicuję 💕

Posted using Partiko iOS

Już wiem, gdzie robiłam błąd przy składaniu dźwięku. Następny filmik będzie bardziej dopracowany pod tym względem :D

Dzięki Ci bardzo! :)

Congratulations @qruul! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 100 upvotes. Your next target is to reach 200 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65999.51
ETH 3019.75
USDT 1.00
SBD 3.71