You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy @fervi chce wyciszyć Atora? / Ruskie idą, będzie wojna? / Update w sprawie bota

in #polish6 years ago (edited)

Te kupione flagi co w nocy poleciały na ferviego (na post niezwiązany z tematem) to pewnie nie jest zamordyzm?

Nie wiem czy to od ciebie zlecenie czy nie, ale od dawna pokazujesz, że lubisz sobie "szkolić" ludzi pieniędzmi (dając lub zabierając). Na szczęście są tu jeszcze ludzie, dla których pieniądze nie mają znaczenia.

Sort:  

Czy Ty naprawdę myślisz że ja bym kupował nic nie znaczące flagi? Gdybym chciał oflagować posty Ferviego to bym zrobił to z własnego konta tak jak wczoraj. Myślę że to działa na zasadzie "trail" , ktoś się podpiął pod moje konto i głosuje tak jak ja.
Zróbmy eksperyment, ja oflaguję twój komentarz i zobaczymy czy ktoś jeszcze to zrobi. Jako znawca teorii gier powinieneś być zachwycony tym pomysłem. To jak, flagować?

Tak, to na pewno trial. Tym bardziej, że nie zaflagowałeś ferviemu żadnego posta. Ale co ja się tam znam...

Może zaflaguj jakiś swój komentarz dla odmiany? Bo widzę, że z głosowaniem na nie nie masz żadnego problemu. A, zapomniałem, to jest złe tylko jak inni to robią.

Wy się wykłócajcie o durnoty, a ja powiem tylko, że ten cały flagujący kordonek po pierwsze jest w stanie odebrać 2-3 centy z posta, po drugie celuje raczej w kompletnie randomowe posty.

Ostatnio znalazłem chodząc po deptaku 20 groszy - nikt się po nie nawet nie schylił przede mną, a zakładam, że jego właściciel również po nich nie rozpaczał - nie rozumiem, dlaczego kwota tego kalibru ma być powodem do jakichkolwiek sporów tylko dlatego, że są to komputerowe pieniążki.

Przypieprzałbym się o fakty, a nie dumał teorie spiskowe na każdym kroku.
(słowa te chciałbym kierować do absolutnie każdego biorącego udział w tej durnowatej dyspucie)

Fakty są takie że nie ma o co się przypieprzyć, więc z tąd te durnowate zaczepki.

Czepianie się o słowa @ferviego które kierował do Atora, to też przesada lekka, już szczególnie nazywanie tego hitleryzmem, czy twierdzenie, że Fervi działa na szkodę platformy dlatego, że spostrzega, jako że DTube nie działa...

Zapomoga z kolei, za szkody wyrządzone przez flagującą, bezlitosną sztuczną inteligencję z dna piekieł, w kwocie wyrównującej straty poniesione przez @ferviego przelane zostały już na jego konto.

nazywanie tego hitleryzmem

nie sugeruj się kolejnym kłamstwem Ferviego, ja tego nigdzie nie napisałem.
Jeżeli dwóch z trzech kuratorów OCD zamiast skoncentrować się na wyszukiwaniu ciekawych treści zajmuję się cenzurą i walką z takimi front-endami jak dlive, dtube, dmania czy strimi to ja w tym widzę problem który warto by było opisać w języku angielskim po to by ich mocodawcy dowiedzieli się z kim współpracują.

OCD nie działa od paru miesięcy i nie ma żadnych znaków, by miało to się zmienić w najbliższym czasie. Tym czasem sam jestem zdania, że delegacje dla DTube i DLive powinni zystać zmienione, choćby dlatego, by obie te platformy stały się dla siebie konkurencją.

Zdrowa konkurencja to fajna sprawa, motywująca na pewno do ulepszeń i zmian, które moim zdaniem obu platformą byłyby zdecydowanie potrzebne - dziś nie ma powodu, by pracować nad nimi - generują te same zyski każdego miesiąca, użytkownicy przychodzą na nie dla zysku i przy wyborze, kierując się nim, też rozmieszczeni zostaną po równo, bo obie dają tyle samo (ze względu na równą ilość delegowane SP po jednej jak i drugiej stronie). Nawet jakby DTube było super-hiper platformą, to by nic nie zyskało na tych zmianach szczególnego, dlatego rozwiązaniem, które ja na przykład wymyśliłem (choć nie jedynym), byłoby oddanie pod głosowanie inwestorów ile % z puli Steem Power ma być delegowane do DTube i Dlive. Teraz obie platformy mają po 2 miliony - ja bym więc stworzył pulę 4 miliony i oddał do głosowania ludziom, która platforma weźmie więcej - jeśli ktoś bardziej ceni sobie DLive, wybierze DLive, jeśli ktoś jest fanem decentralizacji, zdecyduje się na DTube, a i ucieszy się z pomysłu, że to społeczność decyduje o tym, kto dysponuje niejako jej środkami. Jednocześnie zyski z obu platform łącznie nie zmalałyby, jedynie mechanika ta sprawiłaby, że obie platformy poczęły by zabiegać o poparcie u osób zainteresowanych rozwojem sieci.

Flaguj, zamordyzm zobowiązuje.

To na pewno zbieg okoliczności, że tyle randomowych flag na najnowszy post ferviego i to chwilę po tym, jak nazwał mk debilem.

Pewnie przypadek, w końcu zdarza mu się wiele takich przypadków. Nie mam czasu na zrobienie statystyk ale tak na oko jest najczęściej grożącym flagami człowiekiem na polish, nie wiadomo czy też nie zużył najwięcej $ na flagowanie polskich postów ludzi, którzy odważyli się mieć własne zdanie.. jak to się mówi zamordyzm? Dobrze że tag "zamordyzm" ma dobrze dodany w postach - pasuje jak ulał.

Sprawa jest dłuższa i mi się wydaje, że akurat po rozmowie o wspaniałym Bid Bot się pojawiły. Czy nasz Amerykański kolega maczał palce w tym? Nie wiem, nie mam dowodów, nie osądzam. Podejrzenia mogę mieć ;)

Ja bym powiedział, że przypadek, sam ostatnio dostałem mase jakiś dziwnych flag od kont botów nie wiadomo dlaczego i po co.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63425.40
ETH 3253.95
USDT 1.00
SBD 3.88