Stu followersów!steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago

Otwieram szampana!



Właśnie zauważyłem, że przekroczyłem 100 followersów... To chyba pierwszy "standardowy" kamień milowy, prawda?

Bardzo się cieszę, że moje materiały "do kogoś" trafiają.

Mam nadzieję podnosić poziom swoich postów tak, żeby na widok kolejnego wpisu subskrybent nie myślał "co on znowu wymyślił..." a raczej "ciekawe, co on znowu wymyślił?".

Obecnie planuję kolejne techniczne wpisy, postaram się w tym samym czasie po Polsku i po Angielsku.

Na razie czeka mnie przetłumaczenie drugiego wpisu o opłatach.
Ale to za kilka dni, bo w poniedziałek będę "występował" w Łodzi na Blockchain Meeutp #5 - o Lightning Network.
Jakby ktoś się wybierał to informacje o evencie:
http://www.wherevent.com/detail/Blockchain-Meetup-Lodz-Blockchain-Meetup-Lodz-5
https://www.facebook.com/events/1636664643073265/
Po opublikowaniu filmu nie omieszkam się pochwalić :)
Zapraszam!

Sort:  

Welcome to Steem @rav3npl I have upvoted and sent you a tip

Nie wiem czy jest się z czego cieszyć, u mnie im więcej followersów tym mniej wyświetleń na postach ;D

Mój ostatni wpis miał efekt wypoka, mam ponad 5x więcej wyświetleń niż followersów, ale mała ilość upów ;]

Czytanie twoich wpisów, to czysta przyjemność. Tak trzymaj! :)

Będę się starał ;]

Look who's here ^^ Rav3npl, I'm just here to leave a nice Hello ^^. Unfortunately i don't have much voting power, but i will be back and vote my followers. Need to grow a little ^^. Have a great time @rightuppercorner

Gratulacje! Czy jest szansa, że nagranie z Blockchain Meeutp pojawi się jakoś w sieci? Nie mieszkam w Łodzi, ale chętnie bym posłuchał :)

Słyszałem że nawet live ma być

Welcome :)!

sup.gif

Here a few tips for starters snce you probably won't get any advice from those who comment under here, here's what I gathered thus far.
It's tough to make money at first so if that's your main cause to be on here grind that into your head straight away, that doesn't mean you shouldn't post content, you should, but enganging with others in the comment sections to grow your following is your best bet. Which categories?

Probably the introduce yourself one and the photography section but you can choose things that you have knowledge about too and then go from there just know that there is a lot of crap on here so plowing through that just to connect with others can be tough. Cheers.

Jak za 100 jest szampan (pewnie bardziej wino musujące) to co będzie za 1000?

Co najmniej Jaś Wędrowniczek. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69624.90
ETH 3615.21
USDT 1.00
SBD 3.73