You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uwaga! Publikacja pierwszego odcinka z cyklu *Służbista Sławomir* oraz konkurs na najlepszą ilustrację do powieści. Do wygrania 5 SBD!

in #polish6 years ago

Bardzo przyjemnie się czytało :)

  • "Byli już zatem gotowi na najgorsze i po przesłuchaniu nie zmrużyli oka tej ncy w areszcie. " Drobna literówka w słowie nocy
  • "Dolnego Śląska udało mu się jakimś cudem rozpłynąć się w powietrzu" tutaj drugie "się" bym opuścił. :)
    Wstawił Ci się niepotrzebnie cytat, trochę to męczy przy czytaniu.
    Poza tym na prawdę bardzo przyjemnie napisane! Jestem pod wrażeniem i czekam na dalszą część :)
Sort:  

Dzięki za feedback Reinmarze. Naprawdę się bardzo cieszę, że pierwszy komentarz jest pozytywny. Oby było ich jak najwięcej, to może ciąg dalszy historii ujrzy światło dzienne ;)

Oby oby czekam z niecierpliwością :) rozumiem, że już czeka napisany?:D

Skłamać bym musiał gdybym napisał, że tak. Obecnie czekam na dalszą wenę. Zarys całej historii mam już w głowie, trzeba to tylko ładnie poskładać i będę się starał co tydzień dorzucać odcinek. Znajomi mówią, że dobre, marzy mi się poznanie szerszej opinii Steemian, niby założyłem sobie próg 1$ jako wskaźnik zainteresowania, jednak bardziej chodziło mi o ilość głosów a nie ich wagę, bo równie dobrze mógłbym dostać tylko jeden upvote od jakiegoś rekina a tak to szczęśliwa siódemka cieszy chyba jeszcze bardziej. A czy Reinmar to ten z Bielawy inaczej Reynevan? :)

Tak, ten sam :) Jestem wielkim fanem Trylogii Husyckiej. A że książkowy Reinmar bardzo dużo zawdzięcza swoim przyjaciołom, uznałem że idealnie nawiąże to do mojego życia, gdzie bardzo często przyjaciele ratowali mi tyłek :)

Trylogia Husycka wymiata. Polecam również mistrzowskie wydanie w formie audiobooka od Superprodukcji. Słucha się naprawdę fantastycznie.

Naturalnie, że znam! :) narrenturm już chyba cztery razy słuchałem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61974.94
ETH 3126.82
USDT 1.00
SBD 3.77