Nowe paczki Untamed ! Moja strategia! Czy będę inwestował?

in #polish5 years ago (edited)

un.png

Witam, już ponad rok gram i uczestnicze w przygodzie Splinterlands. Przez ostatnie miesiące zdobyłem wiele kart z misji dziennej oraz sporo DEC. Zakupiłem łacznie ponad 1000 paczek edycji Beta w kórych bywały karty lepsze i gorsze . Po zakonczniu sprzedaży kart Beta, zadałem sobie zasadnicze pytanie : Czy jest sens inwestować w następną edycje kart?

Moja aktualna talia zawiera summonersów na poziomie 7 i Darię Drgonscale na pioziomie max. Pomocnicze karty na poziomach 8-9.Kilka kart kupiłem z marketu w celach czysto kolekcjonerskich, tak żeby posiadać. Mogę smiało powiedzieć, że nie jest zle, ale..

Od tygodnia zastanawiałem się nad strategią zakupu nowej edycji i w mojej głowe ułożył się pewien plan.
A mianowice, zakupiłem 50 paczek z przedsprzedaży na stronie Splinterlands, w celu uczestniczenia w 14 dropach. Nie nastawiam się na kokosy no ale kto wie, może akurat. Następnym krokiem jest zakup poszczególnych wartościowych kart na wyższych lvl , które posiadaja ciekawe umiejetności. Będę bacznie obserwował rynek i szukał odpowiedniego momentu do wejścia przy odpowiedniej cenie. Jeśli ceny będą wyższe prawdopodobnie odpuszcze inwestycje w niektóre karty.

Aktualna cena summonersów beta to ponad 1$, jeśli cena summonersów Untamed będzie odpowiednio niska skuszę sie na zakup max lvl. Zobaczymy jak to wszystko się ułoży :)

Nie wiem jak będą wyglądać nowe karty i jaką będą miały moc, ale warto ułożyć sobie plan i po części go realizować.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61219.98
ETH 2927.64
USDT 1.00
SBD 3.66