Na polskim Steemit, jak w klanie...

in #polish6 years ago (edited)

Do stworzenia tego wzniosłego tekstu zainspirował mnie @mys

klan.png

Jak pory roku Vivaldiego
SteemDollar spada w twoich oczach
powiedz nam @fervi coś miłego
pogódź się z @mmmmkkkk311 daj odpocząć

#Polish #polish jest nowelą
raz przyjemną a raz wrogą
wczoraj duży duży upvote
dzisiaj wstajesz lewą nogą

Boty, boty to nowela
której nigdy nie masz dosyć
Wczoraj jeszcze głosowały
dziś o Tobie zapomniały

Każdy tag tutaj jest jak drzewo
Łamią się chwieją czas je zmienia
Jak w "Porach roku" Vivaldiego
szczypta zachwytu łyk cierpienia

Polski Steemit jest nowelą
Co wciąga jak rzeka
Chciałbyś dziś znać przyszłość
Lecz musisz poczekać

Sort:  

A zaśpiewałbyś to?

Raczej nie pojawiłem się tu by śpiewać, ale czasem napiszę coś krótkiego z potrzeby chwili. Chociaż gdyby ktoś to zaśpiewał, albo nagrał o tym odcinek Klanu czy Trudnych Spraw, to mogłoby być zabawnie.

Tak, nam wszystkim potrzeba więcej luzu. Fajnie by było gdyby ktoś w zabawny sposób na bieżąco komentował wydarzenia na #polish

Świetny pomysł!😀 już dawno tak myślałem nad tym. Szpeców od krypto opisów jest whey a od newsów na #polish zero😀

najpierw sie tłuką a teraz będą pisać pudelka. to nie Klan lecz Maria Celeste w koksowym cugu...

😂😂😂 Gównoburza
Steem jak steemit wiele imion ma
Steem jak steemit ktoś Ci upvote da

Na steemit znajdziemy to miejsce gdzie boty
Wiara nadzieja na wzrosty
Na steemit znajdziemy to miejsce gdzie znowu
Wszystko porządek swój zna

Równie dobre :)

Fajne hehe ,,, czasem chcesz się pożalić ale nie masz do kogo ,, może nagraj na dsound ? Jakiś łowca talentów akurat odsłucha :)

No niezły pomysł! 😀

Jak moja babcia oglądała klan to ja na sam dźwięk tej melodii chciałem popełnić samobójstwo.

Miałem podobnie, historia zatacza koło.

Na polskim podwórku zawsze musi się coś dziać. Jak nie napływ nowych użytkowników to wojenki pomiędzy starszyzną.

Najaktywniejsza ekipa steemit. 😂

Artystyczna dusza widzę się odezwała 😀

hehe to się uśmiałem :)

Nie da się tego czytać nie śpiewając w głowie na melodię z Klanu :)
Świetny tekst.

Hahahahaha no nie mogę :D

Hahhahaha przydał by się tag #pl-dowcipy :) to byłoby ciekawe i bardzo zabawne.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86