Ku przestrodze - pilnuj wykonawców.

in #polish5 years ago


Piszę tu parę słów bo nie mogłem się powstrzymać aby tego nie skomentować. Jakieś 6 lat temu zleciłem zrobienie balkonów firmie która robi "u niemca". Niestety ze względu na pracę człowiek zaufał "specjalistom". Niestety... Ostatnio pojawiły się zacieki na balkonach ;( - dawno tam nie zaglądałem. Postanowiłem sprawdzić co się dzieje ... skułem (albo bardziej zdjąłem płytki) i co się okazało:


Okazało się, że Panowie na balkonie "przykleili" klejem styrodur do betonu - ciężko nazwać to "przykleili" - zrobili placki! W efekcie z kleju zrobił się piasek, siatka łamie się w rękach.

Na styrodur łaskawie dali klej i przykleili płytki - efekt finalny widać na fotkach.

Wzięli za to "niemiecką stawkę" - po 6 latach mamy efekt.

Mam nadzieję, że u obcych robią lepiej bo po tym chyba wiem dlaczego nas tam nie lubią.

Pilnujcie swoich wykonawców - ja zawaliłem i zaufałem teraz zapłacę za to ponownie.


Posted from my blog with : https://mycave.pl/ku-przestrodze-pilnuj-wykonawcow/

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61830.32
ETH 2914.09
USDT 1.00
SBD 3.62