Forma na lato #15

in #polish5 years ago (edited)

 Dzień 15

Dzisiaj wprowadzam trochę zmian w dążeniu do formy. Dzień wolny od pracy więc postanowiłem rano udać się na zakupy i kupić trochę rzeczy. Postanowiłem odstawić śmieciowe jedzenie a zacząć jeść bardziej wartościowo i regularnie 4-5 posiłków dziennie. Wiadomo bez paranoi, jak najdzie mnie ochota na ciastko albo kebaba to zjem, ale będzie na pewno to odskocznia, a nie codzienność. O 14 poszedłem na łyżwy bez szaleństw, jazda rekreacyjna, choć wyszedłem trochę zmęczony. Dzień wcześniej umówiłem się z kolegą na łyżwy, więc poszedłem raz jeszcze o godzinie 16:30, była to moja druga godzina na łyżwach. Kolega starał się mnie nauczyć jeździć tyłem, ale chyba jeszcze nie czas na to. Starałem się, ale ciężko. Po dwóch godzinach jazdy nogi odczuły to. A teraz największa niespodzianka! O 19 poszedłem z moim bratem na siłownie. Karnet kupiony więc wkraczam na kolejny etap!

Trening

Rozgrzewka
10 minut na bieżni i ogólne rozgrzanie ciała.
Klatka skos na suwnicy (15 powtórzeń 3 serie)
Triceps na wyciągu (10 powtórzeń 3 serie)
Biceps stojąc, sztanga łamana (10 powtórzeń 3 serie)
plecy na wyciągu górnym (10 powtórzeń 3 serie

Nogi na suwnicy (10 powtórzeń 3 serie)

Na koniec 15 min na bieżni
 

Jestem mega zmęczony, ale i bardzo zadowolony po dzisiejszym dniu. Na początku będę chodzić na siłownie 2 maksymalnie 3 razy w tygodniu. A w pozostałe dni lekkie treningi w domu. Oby siły i motywacji nie brakowało, to może zdążę zrobić formę na lato! 

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86