You are viewing a single comment's thread from:

RE: Help!!! pokonał mnie Hard Fork :(

in #polish5 years ago

oj oj :(
ale jak to?
ja tez jakoś przeszłam przez forka, i wszystko mi sie na busy zachowało.
właściwie to tak niechcący, bo nie pamiętałam, żeby szkice tych tekstów (niektóre jak sam widzisz bardzo stare, nawet sprzed roku), gdzieś zapamiętywać, zapisywać w innym, dodatkowym miejscu)
u mnie to wszystko wisi na busy u góry, po prawej stronie, sprawdzałeś tam?
IMG_3526.jpg
(sorki za kiepską jakość fotki z ekranu)

wiec może jest jeszcze szansa?

Sort:  

Dokładnie w tym samym miejscu u mnie pustka... Dobra, ale przynajmniej wiem, że u innych działa. Spróbuje napisać do nich na discordzie. Dzięki @herbacianymag i @fervi.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62233.47
ETH 2998.30
USDT 1.00
SBD 3.50