You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs pl-publikacje 2. GŁOSOWANIE JURORÓW

in #polish6 years ago

A: 1
B: 2
C: 2
D: 3-
E: 3+
F: 2+
G: 3
H: 3
I: 1
J: 3
K: 2+

PS:
notatki z mojej lektury, także mam na posiadaniu :)
chętnie podzielę sie z autorem danego tekstu moimi uwagami i sugestiami co do ewentualnych poprawek (na kolejnym etapie, jeśli któryś z artykułów miałby trafić do magazynu ILC)

Sort:  

Bardzo, bardzo dziękuję :) Gdy "odszyfrujemy autorów" będą mogli oni oczywiści zwrócić się do Ciebie i innych jurorów z prośbą o dodatkowe poprawki. To już przy następnym poście.

Teraz najpilniejsze jest, aby zebrać i zsumować głosy całej Waszej piątki, a potem zebrać Wasze opinie co do tego, jak widzicie naszą "reprezentację". Czy wyślemy dwa najlepsze teksty? Trzy? Pięć? Więcej?

Zobaczymy, jak się ułoży punktacja najlepszych tekstów - i wtedy pomyślimy.

oczywiście.
w razie czego mam wśród swoich faworytów tego jednego/dwóch, (no dobra trzech:),
i potrafię to uzasadnić! :)

czasem nie mam uwag od strony merytorycznej, natomiast brak mi w tekście konkretnego pomysłu na koncept artykułu.

no i biorę poprawkę na to, że czytelnik magazynu ILC jest już obeznany z podstawową terminologią i startuje z innego poziomu niż laik z ulicy.

nie znam jedynie konwencji tego Wydawnictwa,
czy np.jest mocno oficjalna, czy raczej bardziej "młodzieżowa" (czyli na luzie i np.przyzwalająca na słownictwo wiesz, takie z ikrą, niekoniecznie sztywne)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59179.00
ETH 2969.17
USDT 1.00
SBD 3.75