You are viewing a single comment's thread from:

RE: Krótki spacer po Toronto i wege pomysł na obiad

in #polish5 years ago

ummm, jakie znowu masz tam takie dobre na talerzu, mniam.

a teraz Ci opowiem, co sobie pomyślałam patrząc na ten wklejony przez Ciebie znak STOP.

mianowicie, pomyślałam sobie, że znak ten subtelnie informuje o prośbie, by zatrzymać sie, aby nie przeszkadzać konsumującym w pobliżu zwierzętom.
(nie wiem co ja sobie wyobrażałam, jakieś oposy i kuny spożywające na lunch chipsy z marchewki, batoniki orzechowe czy coś)
napisałaś, że w kanadzie czas płynie wolniej, bez pospiechu, wiec wszystko mi sie zgadzało.
przechadzamy sie po ulicach Toronto bez nerwowości, spokojnie.
podziwiamy po drodze posilające się niespiesznie kuny i wiewiórki, z troską mijamy je, nie przerywając im posiłku.
i tak to sie tam wszystko toczy.
spokój harmonia weganizm.

Sort:  

O matko, czytam Twój komentarz już trzeci raz i pękam ze śmiechu po raz kolejny. No tak, rzeczywiście mogłoby tak być. Tutaj nic się nie dzieje, nikt się nie spieszy. Mogłyby być i kuny i oposy. Nawet na łyżwach, bo lodowiska są na każdym kroku :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63314.98
ETH 3233.91
USDT 1.00
SBD 3.88