Perspektywa #4: Duży mały świat - WYNIKI

in #polish6 years ago (edited)

Witajcie




Trochę późno, ale oto wyniki 4 edycji konkursu. Od teraz chyba wyniki zawsze będą w Poniedziałek, dlaczego? Bo niedziela to czas dla rodziny i przyjaciół, co za tym idzie często pisałem posta na szybko. Poza tym chodzi też o głosowanie. Bo tak jak pisałem tutaj:
https://steemit.com/polish/@rqub/perspektywa-5-temat-mosty-wiadukty-estakady

Każdy może zagłosować na zdjęcie które mu się podoba oddając symboliczny PKT.

Od teraz będzie więcej czasu na głosowanie.

Co do puli na nagrody to tym razem jest to:
2 SBD + 0.104 SBD + 0.052 SBD = 2.156 SBD

2.156/6 = 0.359 SBD
3 x 0.359 SBD = 1.070 SBD
2 x 0.359 SBD = 0.718 SBD
1 x 0.359 SBD = 0.359 SBD

sc1.jpg

sc2.jpg


1 Miejsce - 1.070 SBD

@czcibor360





2 Miejsce - 0.718 SBD

@abc.love.steemit

2 Miejsce - 0.718 SBD

@pignys

3 Miejsce - 0.359

@julietlucy

@mariaaneta1971

@monterski

@august84

@annanowicka

@flocki

@jeyjey17

@gural0000

@sajkus

@magnus19

@pstryk

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękuję za udział. Wspaniałe fotki.Wypłata jutro będzie jak mi bitbay dopomoże...;)

Zapraszam do udziału w następnej Perspektywie;)
Tym razem temat to most, wiadukty itd... kładki czy mościki też mogą być.

Zachęcam też każdego do głosowania...

Polecam zaznajomić się z zasadami KAŻDY może oddać 1 pkt. a uczestnicy poprzednich edycji 3 pkt.
KAŻDY - czyli każde konto steemit.com. ma do dyspozycji 1 pkt.

Jeszcze raz przepraszam za niezapowiedziane opóźnienie, ostatnio mam nawał pracy.

czasami tak bywa;)
WYBACZCIE.

Pozdrawiam

Sort:  

dziękuję :) opłaciło się wcześnie wstać

Ten konkurs kosztuje Cię sporo czasu - doceniam, że robisz to dla ludzisków :)

PS: Dziękuję wszystkim za głosowanie - miło zostać wyróżnionym za swoją pracę :)

Dziękuję!!! :)

Dziękuję i gratuluje pierwszym miejscom. Źle zrozumiałam zasady i nie wiedziałam, że każdy może dać punkt. Teraz już bede wiedziała:)

miałem tak samo :D

Gratuluje wygranej, swoją drogą jak bym wiedziała, że moge dać pkt dostał byś go ty. Super zdjęcie.

Gratulacje dla wszystkich ...... :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01