You are viewing a single comment's thread from:

RE: Donek ☻☻☻

in #polish6 years ago (edited)

Jestem dumny z tego, że udało mi się sprowokować ciebie do napisania tego komentarza. Bo ten jeden komentarz jest bardziej merytoryczny, niż całość twojej dotychczasowej twórczości na steem. Nawet jesli to tylko fragment przeklejony z wikipedii to i tak gratuluję! Masz upvote ode mnie na zachętę.

Niestety jeśli chodzi o prowadzenie merytorycznej dyskusji, to znów argument, którego użyłeś jest bardzo słaby. Bo po pierwsze, spam ma także znaczenie potoczne, którego tutaj użyłem, a po drugie w sumie to cały ten komentarz był po prostu czepianiem się słówek w celu odwrócenia uwagi od meritum. Wartość tego komentarza była mniej więcej taka jakbyś napisał.... hahaha głupi jesteś bo źle przecinki wstawiłeś w swoim komentarzu

A meritum jest takie, że to co publikujesz na steem zazwyczaj jest bardzo niskiej wartości merytorycznej a czasami wręcz wartości ani merytorycznej, ani rozrywkowej , ani artystycznej, ani jakiejkolwiek innej nie ma.

I znów, nie mam zamiaru niczego ci zabraniać. Po prostu jak coś publikujesz, zwłaszcza jak publikujesz gównocontent, to musisz się liczyć z taką i jeszcze ostrzejszą krytyką.

Sort:  

Dziękuję, robię nowe konto i zaczynam od nowa. Jesteś wspaniałym człowiekiem. Przepraszam, po prostu sprawdzałem, co się ludziom podoba i musiał poeksperymentować. Najwyraźniej ludziom się nie podoba polityka i zbyt krótkie wpisy. Dzięki za rady i jeszcze raz przepraszam za wpisy.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 68794.19
ETH 3567.73
USDT 1.00
SBD 3.23