You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bot Flagujący bez powodu...

in #polish6 years ago

Ja myślę, że dobrze iż takie boty są, powinno być ich nawet więcej, by uzmysłowić niektórym, jak działa Steemit.

Otóż flaga, NAPRAWDĘ nic nie znaczy gdy oddana jest z konta, które nie posiada żadnego SP. Nawet gdyby flaga przyznawana przez bota odbierała użytkownikowi 1$, nie był by to dramat - czy to na prawdę wielka kwota? Czy sprawia, że twój post spada z trendingu? Nie - niektórzy płakali po tym, jak stracili 3 centy przez oflagowanie 20 takimi botami - czy to problem? To jak rozczulanie się nad zaginioną dziesięciogroszówką, na prawdę - nie warto.

Sort:  

Nie chodzi mi o wartość flagi, ponieważ nie prowadzę konta na steemit dla zarobku. Chodziło mi tylko i wyłącznie o fakt, że ktoś stworzył bota, którego celem jest tylko i wyłącznie rozdawanie flag.
Dla mnie ta flaga nie ma znaczenia, tak jak napisałeś - ten głos jest nic nie warty.

RZUCASZ SIĘ DO MNIE O TE 10 GROSZY? NIE PIORĘ SKARPETEK OD LAT BY ZAOSZCZĘDZIĆ, A TU MNIE OKRADAJĄ

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64449.70
ETH 3164.37
USDT 1.00
SBD 3.87