Christmas Special!

in #polish4 years ago

Dla wielu czas szczególny. Możliwość spędzenia czasu z najbliższymi, sympatyczna rozmowa przy wigilijnym stole w myśl szeroko rozumianej idei integracji, wspólnych wspomnień i przede wszystkim tych dobrych chwil, które nam się przytrafiły. Święta to czas radosny, nawet nie jest warunkiem koniecznych obchodzenie ich, a ciągnąca się za nami wieloletnia tradycja, zapoczątkowana przez naszych pra, pra, pra (...) pra dziadków, trwająca już tak z pokolenia na pokolenie.
mem.jpg

Nie wiem, czy u was jest taka tradycja. U nas zawsze jeden talerz pozostaje pusty, dla nieznanego gościa. O ile dobrze pamiętam jest to powiązane z ewangelią wg Świętego Łukasza, gdzie tam nie chcieli kogoś wpuścić do domu... Jeju, dawno temu czytałem biblię, nie chcę więc zatem przekłamywać :D W każdym razie jednak, jeśli macie rodziny, z kim spędzać ten szczególny czas, możecie być wdzięczni za to losowi. Zawsze myślę o ludziach, którzy tego nie mają... To potrafi być dołujące, ale cóż.

pr.jpg

Prezenty! Szczególnie podarowanie ich najmłodszym. W tym roku nie miałem nawet okazji żeby pójść po coś, z powodu braku czasu i ogroma obowiązków. Bardzo tego żałuję, niemniej jednak uwielbiam napawać się widokiem uśmiechu bardzo młodego człowieka, gdy zostanie mu podarowany trafiony prezent. A im młodszy, tym o to łatwiej :) Niezbyt wygórowane oczekiwania, podarunek czy to misia, czy samochodziku. Na późniejszym etapie życia wszystko zależy od wychowania. Prezent trzeba umieć przyjąć, jak ja, kiedy dostałem coś zupełnie nietrafionego. Potrafiłem być uśmiechnięty jak najlepszy aktor. Skoro trzeba umieć przyjąć, to też trzeba dać coś fajnego, zrobić research do cholery, czym się ta osoba interesuje!

Świetnie komponują się ze wszystkim pyszne potrawy na stole, które są jednym z moich ulubionych elementów świąt. Nie mówię w imieniu wszystkich, że komuś czas z rodziną musi być super bardzo na rękę, jak np ja tego nie lubię :) Fajnie natomiast jest złożyć sobie jakieś życzenia, zamienić parę słów w miłej, sympatycznej atmosferze. Dlatego drodzy steemianie...

To nie jest żart. Jak chcecie, to możecie ze swojego, czy zastrzeżonego :) Od razu mówię, że mój skill rozmowy jest żaden :D

798-443-257

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60955.99
ETH 2884.24
USDT 1.00
SBD 3.63