Sort:  

Ładnie napisany tekst, dobre przesłanie. Tak myślę czy nie powinien powstać nowy tag typu "filozofia". Takie wolne myśli i przemyślenia, wnioski i spostrzeżenia dotyczące życia.

Mnie generalnie brakuje paru tagów takich jak rozwojduchowy rozwojosobisty, ezoteryka etc. Ale nie zamieszam takich tagów jako, że nit pod nimi na razie nie szuka bo i nic tam nie ma.
Filozofia to fajny tag, tylko pasuje aby on był pojemny, a nie pojmowany jako filozofia wyłącznie wykładana na uczelniach. W takim tagu własnie takie luźniejsze teksty, czy teksty bardziej ezoteryczne aby się też dały radę mieścić.

Mam ostatnio trudności z przeczytaniem czegoś dłuższego od początku do końca, więc raczej przeleciałem, przez tekst niż go przeczytałem :P Naszło mnie jednak na taką refleksję, że brakuje mi/nam/ogólnie miłości do samego siebie/nas samych.

Z pewnością ale wynika to moim zdaniem w dużej części z tego, że czujemy się niespełnieni często w jakiś sposób. Życie w tym społeczeństwie mówi nam, że niby wszystko możemy osiągnąć ale w praktyce mało kto to osiąga a większość żyje tylko w poczuciu, że ich życie mogło by być czymś więcej, ale nie jest i zaczynają mieć do siebie o to pretensje co ostatecznie obniża samoocenę i samopoczucie.

Nie dawaj 100% power up, a 50 na 50

Dlaczego? Tak nie jest lepiej jeśli w serwisie mi zależy na steem power właśnie?

Szybka matematyka i dość umowna.
Powiedzmy, że z posta masz dostać 2 dolary (po odliczeniu kuratorowej kwoty), jak dasz 100% SP do dostaniesz 2 dolary w Steem Power, czyli powiedzmy 1 Steem. (jeśli uznamy, że Steem jest warty 2 dolary i SBD też)

Jak dasz 50 na 50 to masz 1 dolar w Steem i 1 SBD. 1 dolar w Steem to 0.5 SP, a 1 SBD to taki odpowiednik około 1 Steem Power, więc dostajesz ostatecznie 1.5 Steem Power (jak zamienisz SBD na SP w lokalnym markecie)

System uznaje, że 1 SBD to 1 dolar, a tak nie jest, dlatego bardziej się opłaca ;)

OK dzięki wielkie za radę. A czy czasem skoro tak jest to nie bardziej się opłaca nawet wszystko brać w SBD?

Nie da się brać "tylko SBD".

Aha, nie sprawdzałem tego faktycznie. :) Ok dzięki. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60913.71
ETH 2919.21
USDT 1.00
SBD 3.71