Klub POLSKIEJ KSIĘGI w PCK

in #polish6 years ago

16 lutego Polskie Centrum Kultury w Moskwie zaprasza do rozmowy o aktualizacjach polskiej literatury i dyskusji o tym, co oczekuje się od współczesnych rosyjskich czytelników polskich książek.

Odbędzie się spotkanie z czytelnikami dyrektora Centrum Kultury Polskiej w Moskwie Dariusz Klehovski i znawca literatury Anastasia Vekshina centrum. Będziemy rozmawiać o najnowszych książek z Polski - artystycznych, historycznych, książek o sztuce, a przedstawione zostaną nowe dodatki do naszej biblioteki. Czytelnicy z kolei zadano dzielić swoje oczekiwania w celu wygenerowania następujące przychody zgodnie z wnioskami naszych gości.

Sort:  

You got a 2.42% upvote from @postpromoter courtesy of @smotritelmayaka!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Marcin Swietlicki! Szkoda ze nie ma wzmianki w tekście bo wczoraj szukałam postów o nim na steemie bez skutku, a jest!

Piszę o wydarzeniach, które mają miejsce w Rosji i są związane z Polską ...))

No tak... proszę mi wybaczyć, zobaczyłam znajoma twarz i się podekscytowałam :)

Dość ambitny temat, ale ciekawy projekt. Za każdym razem jak poznaje jakiegoś rosjanina to mam wrażenie, że niewiele on wie o polsce. Z kolei my, polacy, wiemy o nich dużo. Może to tylko takie moje odczucie.

...to nie moje ambicje, po prostu kocham twój kraj i bardzo bym chciał, żeby Polacy i Rosjanie byli przyjaciółmi ...)))

Tytuł trochę mylący, bo skrót PCK w Polsce oznacza "Polski Czerwony Krzyż" :D.
Fajna inicjatywa!

Nic na to nie poradzę ... w Moskwie jest Polskie Centrum Kultury ...możе bardziej poprawnie przetłumaczyć jako Polski Ośrodek Kultury (POK) ??

Tłumaczenie jest dobre, tylko ten skrót ma po prostu też inne powiązanie. :D

Pozwoliłem sobie napisać na Twój temat... Mam nadzieję że nie masz nic przeciwko.. Podałem Ciebie jako przykład @smotritelmayaka https://steemit.com/polish/@amelcio/mala-chwila-zwatpienia-nastepnie-refleksja-na-podstawie-smotritelmayaka-oraz-carrioner

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62726.22
ETH 2961.65
USDT 1.00
SBD 3.60