Wizjer reaktywacja #1

in #polish5 years ago (edited)

1.jpg

Witajcie

Po kilku miesiącach przerwy wracamy do naszego starego projektu i przychodzimy do was dziś z przypomnieniem wartościowych postów z wczorajszego dnia.
Wszystkie perełki wyłapane przez naszych kuratorów są publikowane w specjalnie do tego przeznaczonym pokoju na discordzie sp-group. Robimy tak by ci z nas którzy nie mieli szczęścia na nie trafić mogli jednym kliknięciem to naprawić. Nie jesteśmy samolubni, więc naszymi zdobyczami chętnie podzielimy się również i z wami.

2. przegląd.jpg

@czasziPiąte przez dziesiąte #2: Zespół, którego nazwy nawet nie potrafię wymówić


czaszi.jpg


"Już po przesłuchaniu jednego utworu, wiedziałam, że zakolegujemy się na dłużej. Ogółem, jestem nieco wybrednym słuchaczem, albumy ulubionych zespołów niekiedy muszę przesłuchać po kilka razy, żeby stwierdzić „okej, to mi się podoba”"

@czaszi przybliża nam utwory i nieco ciekawostek na temat pewnego zespołu o bardzo trudnej do wypowiedzenia nazwie. Nic dziwnego, że mamy problem z nazwą- pochodzi ona z języka tajskiego. Jeżeli chcesz poczytać na temat tej grupy, posłuchać ich melodii lub po prostu przekonać się czy dasz radę zawstydzić @czaszi i wypowiedzieć nazwe kapeli to zapraszamy do artykułu.

3. przerywnik.jpg

@tomiiOwoce i warzywa na Teneryfie część VIII- Granat


tomi.jpg


"W kuchni perskiej sok używany jest bardzo często do robienie wielu potraw, w kuchni indyjskiej zastosowanie mają także suszone nasiona."

@tomii w kolejnej części prowadzonej przez siebie serii "Owoce i warzywa na Teneryfie" opowiada nam o granatach. Jeżeli chcesz poznać właściwości tego owoca, dowiedzieć się do czego można go użyć a co najważniejsze czy można go jeść bez obaw będąc na diecie polecamy ci ten artykuł.

3. przerywnik.jpg

@ilodz24hdUdar – rekonwalescencja na oddziale neurologii


kotek.jpg


" Poza tym każdy dzień był taki sam. Rano pobudka, mycie przez pielęgniarki, śniadanie, leki, 15 minut z Panem Heniem, obiad, leki, kolacja, spać i tak przez 3 tygodnie. "

@ilodz24hd odkrywa przed nami następną część trudnej wędrówki po udarze. Tym razem wzruszająca historia ma bardzo szczęśliwe zakończenie. Chcesz się przekonać co się wydarzyło się pod koniec historii? Odwiedź użytkownika @ilodz24hd i przeczytaj. Jeżeli masz zaległości w jego poprzednich artykułach- koniecznie to nadrób.

3. przerywnik.jpg

@verticallifePorady treningowe #4 - stretching izometryczny


rozciaganie.jpg


"Na razie wygląda to może trochę jak jakaś czarna magia, jednak gdy już zrozumiemy o co chodzi, cały proces nie wydaje się już tak skomplikowany. Aby trochę rozjaśnić wam sytuację, poniżej przedstawiam wszystkie kroki rozciągania izometrycznego. "

@verticallife otwiera przed nami księge czarnej magii, ale nie takiej zupełnie złej magii... ta magia pomoże nam utrzymać nasze ciała w dobrej kondycji. Zbliża się nowy rok- może i tym razem postanowimy sobie zadbać o nasze ciała? Przy pomocy @verticallife oczywiście, gdyż użytkownik ten prowadzi serię porad treningowych.

3. przerywnik.jpg

To wszystko na dziś.

Koniecznie zajrzyjcie do tych postów. Oceńcie sami czy są warte waszego głosu. A może temat was zainteresuje i postanowicie podjąć dyskusje w komentarzach?

3. przerywnik.jpg

CHCECIE WIĘCEJ?

Więcej interesujących treści dwoma kliknięciami poznasz w:

TYGODNIKU KURATORSKIM
Prowadzonym na koncie @kurator-polski przez @barbarossastudio.

CODZIENNIKU
Prowadzonym od niedawna na koncie @codziennik przez @baro89.

3. przerywnik.jpg


Grupa: SteemPower
Admini: @andzi76 | @michalx2008x | @strefanetu
TAG: #sp-group


Kuratorzy sp-group:
@michalx2008x
@julietlucy
@suchy
@pdj85coexist
@strefanetu
@pibyk


Kuratortag
@rozku#pl-blog
@sisters#pl-kobieta
@andzi76#pl-muzyka
@kusior#pl-filmy



Wizjer jest to wskrzeszony i odświeżony projekt sp-group działający 4 miesiące temu.
Projekt został wznowiony w celu promocyjnym i wspierania przyzwoitej treści.

4. urf.jpg

Sort:  

@sp-group @baro89 Z codziennikami jest problem, że pokazywane są posty, które są w przedziale 12-48h, czyli takie, do których przy obecnej ilości postów teoretycznie da się dotrzeć. Fajnie jakby ktoś przeglądał dalszy okres, kiedy już głosy się nie pojawią od większości użytkowników, a ktoś został pominięty przez ogół i już się to nie zmieni.

@baro89 wołam, bo jak nie koledzy z konkurencji to może Ty.

@malkontenci Konkurencja zawsze wychodzi na +, a pomysł nie jest świeży ani oryginalny. Macie w blockchain jest ślad po poprzednich wizjerach.

Masz racje z tym problemem codzienników, ale podsunąłeś mi pewien pomysł... być może nieco przerobie dziennik dzięki twojej uwadze :)

Nie widzę problemu. Steem nie jest żadną własnością i każdy może robić co chce. Ogólnie spodziewałem się, że wrócicie z projektem, bo był w porządku.

Moim celem jest promowanie nowych osób lub osób, które mają niskie reputacje oraz mało SPa napiszą dobry post. Poza tym wszystkie płynne środki oddaję w konkursie na najlepsze posty. Ma to pomóc takim osobom zdobyć szybciej Steem Power i normalnie publikować

@herbacianymag ja będę trzymał się swojego planu. Owszem każdy teoretycznie może przeglądać #polish, ale nie każdy ma czas i chęci. Poza tym nie nazwałbym tego konkurencją, bo o co mamy konkurować? Możliwe nawet, że posty moje i sp-group będą się różnić (co można nawet zobaczyć po dzisiejszym dniu). Ja skupiam się na postach od poniedziałku do piątku. Być może grupa skupi się też na sobotnich i niedzielnych?
Dla takich osób, których posty są publikowany w Codzienniku, Wizjerze czy Tygodniku, tylko wychodzi na plus.

Czyli zdublowaliście projekt @baro89, lel
W ogóle @sisters nie jest w sp-group, więc czemu się pojawia w zestawieniach?

zgadzam się z rafalskim. Mam wrażenie, że co by sp-group nie zrobiło to będzie ze złymi intencjami w waszych oczach

@fervi , @nieidealna.mama apeluję byście sobie dali siana, na steem każdy może robić inicjatywy jakie chce, a konkurencja to nie jest nic złego, a naturalna kolej rzeczy.

Ja bym była skłonna powiedzieć, że sisters nie jest kuratorem pl-kobieta. Czy tak można nazwać osobę, która ma w swoim portfelu od miesięcy 10SBD od MK i nic z tym nie robi? :)

A odnośnie Waszego nowego projektu. Super inicjatywa. Ostatnio myśłałam, że dno zostało osiągnięte, ale widzę, że jeszcze nie :) Cały czas zaskakujecie, tak trzymać!

Nie no, jasne. Ale troszkę szkoda psuć sobie opinię, a sisters zrobiła naprawdę dużo dobrego społeczności i nie wiem czy by chciała być kojarzona z grupą, z której odeszła

. Boję się, że niebawem julietlucy zrobi klon tematów tygodnia albo coś :(

a jak zrobi klona tematowtygodnia to co?

Widzę, że przeszkodzę w g*burzy, ale chciałam bardzo podziękować za docenienie :) bo już myślałam, że może czas skierować się ku postom typu " jaką herbatę dziś wypiłam", bo mają większy zasięg.
I pragnę jeszcze dodać - zespół NIE JEST tajski. Ich nazwa to ulubione słowo basistki, która w tym czasie uczyła się tajskiego. Wspominałam o tym, jak i to, że są fanami tajskiego funka, co nie zmienia, że pochodzą z Teksasu. Pozdrawiam i już nie przerywam :)

Ale wcale nie przeszkadzasz :)
Ja dziękuję tobię, że miałam co dodać do Wizjera hehe. A zasięgami się nie przejmuj, każdy ma swoje preferencje, a jakość prędzej czy później musi wypłynąć na wierzch.
Oczywiście poprawiłam błąd, dziękuje za wytknięcie mi go. Miałam na myśli jedno, a ubrałam to w takie słowa, że wyszło zupełnie na odwrót.

Nic nie szkodzi! Raz jeszcze wielkie dzięki! Bo się miło na serduszku robi, że może się komuś moja wypocina podobać, mimo, że się nigdzie nie udzielam i nie mam pleców tu i tam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64117.78
ETH 3112.19
USDT 1.00
SBD 4.23