You are viewing a single comment's thread from:

RE: EKWADORSKI AWATAR cz. II - W DŻUNGLI

in #polish7 years ago

Super doświadczenie! Sam jestem na rozdrożu... a na zimę fajnie by było zmienić półkulę. Może niekoniecznie do dżungli, ale coś mnie ciągnie w tamte rejony :)
Masz może gdzieś opisane, bardziej od strony technicznej, jak wyglądał Twój wypad?

Sort:  

Ta podróż była akurat przygotowywana przez moją ekwadorską przyjaciółke, do której kontakt zamieściłam na końcu posta.
Ale byłam też w innych krajach Ameryki Łacińskiej, często samotnie i bez przygotowania, o czym również planuje napisać na Steemicie. Ogólnie, to na początek rezerwuję 1-2 noce w jakimś hotelu, a potem jade gdzie oczy poniosą... Głównie korzystam z porad ludzi spotkanych po drodze (przewodniki często są nieaktualne).

Inną opcją jest wolontariat - ja mialam okazję być wolontariuszą w Kostaryce, pomagałam przy ratowaniu żółwii. To było pięne doświadczenie, o którym również napisze.

Jedyna uwaga, to dobrze jest znać choć kilka słów po hiszpańsku, ponieważ w krajach trzeciego świata trudno się dogadać w jakimkolwiek innym języku.
Jak masz jeszcze jakieś pytania, to nie krępuj się
Powodzenia

Dziękuję Ci! Dokładnie takiej odpowiedzi potrzebowałem :)
Aż zaraz sam kupię bilet w jedną strone.
Także nadrabiam hiszpański i czekam na kolejne wpisy!
Bless :)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69271.35
ETH 3679.86
USDT 1.00
SBD 3.36