You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pumpkin Spice Latte - Kawa Dyniowa 🎃

in #polish5 years ago

Fajnie to wygląda! Ja tam jestem zwolennikiem czarnej kawy bez dodatków, bo lubię smak kawy! :) Kurde gdybyś wcześniej zaczęła pisać to bym Ci przywiózł kawy z Kolumbii, Ekwadoru, Peru, Kostaryki i innych krajów. A tak musisz chwilę poczekać na kolejną podróż. Mogłabyś wtedy zrobić jakiś test kaw czy coś :D

Sort:  

O jaaa, ale byłoby super :D wiesz co, do tej pory skupiałam się na innych platformach, gdzie odbiorców bardziej interesują jakieś zdjęcia, memy kawowe i właśnie takie filmiki. Posty stricte związane z kawą mało kogo interesowały (albo po prostu ktoś skutecznie obcinał mi zasięgi :P), więc dużo ich nie pisałam. Dopiero niedawno chłopak wytłumaczył mi jaki potencjał jest w Steemicie, spróbowałam i od razu widać efekt, bo tu są osoby, które naprawdę są tym zainteresowane.
Ja osobiście też piję czarną kawę z metod przelewowych, testuję różne palarnie i na tej "części" kawy najbardziej chcę się skupiać. Wiele osób nie jest świadomych jak dobrze może smakować czarna kawa bez jakichkolwiek dodatków :)

Oczywiście, że nie są świadomi kiedy zalewają ją zimnym mlekiem i dodają cukier. To taki napój kawowy wychodzi. Na steem jest zupełnie inna publika. Razem z Monika mamy 3 konta, z czego jedno po angielsku prowadzimy właśnie o podróżach. Jest jeszcze szansa, że mój znajomy Kolumbijczyk w maju bądź w czerwcu zawita do naszego kraju i mógłbym go poprosić żeby przywiózł kilka paczek z Kolumbii. Miałem okazję nawet podglądać jak rośnie kawa w naturalnych warunkach. Nie mogę znaleźć zdjęcia ale pewnie będziemy jeszcze pisać o naszej podróży to wtedy bardziej poszukam i wrzucimy zdjęcia kawowych krzaków :)

Byłoby super, sama chciałabym pojechać kiedyś na taką plantację kawy i zobaczyć jak to wygląda od A do Z :D. Wgl zaczęłam się rozglądać za nasionkami kawy i spróbuję wyhodować takie drzewko w doniczce, bo jest to możliwe :D

Zazdroszczę Wam tego, że widzieliście kawowiec w naturalnych warunkach :) Super sprawa :D

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70786.17
ETH 3822.35
USDT 1.00
SBD 3.50