A Kto to? Co to? Zgadnij i Zgarnij 0.300 SBD!!!!!!

in #polish6 years ago

kto to co to 2.png
Witam Wszystkich po dłuższej przerwie :)
Mundialowa gorączka jak nigdy dopadła mnie na tyle mocno że zapomniałem o bożym świecie :P
ale korzystając z krótkiej przerwy między meczami przypomniałem sobie o naszej zabawie i dzisiaj może być naprawdę nie lada zadanie dla was (przynajmniej mam taką nadzieję)
W poprzednim poście sprytem i szybkością wykazał się @maras27 GRATULUJĘ!!!
Nagroda została wysłana :)

Przypominam również o odwiedzinach na profilu @khrom gdzie wprowadzony został Tygodnik Konkursowy
Oraz zachęcam do odwiedzenia profilu @beleg gdzie wznowiona została Liga Typerów

Standardowo / NIESTANDARDOWO
Przypominam że uległy zmianie zasady zabawy, jesteśmy coraz bliżej celu ale w dalszym ciągu dużo pracy przed nami :)

  • Aby wziąć udział w zabawie uczestnik zostawia Upvoteklika Resteem
    niektórym może się to nie spodobać ale może w ten sposób zdołamy osiągnąć cel jakim jest podwyższenie nagrody :) podanie prawidłowej odpowiedzi bez tych dwóch czynności nie będzie brane pod uwagę przy ogłoszeniu zwycięzcy. Dlatego najbezpieczniej kliknąć najpierw Upvote, Resteem a dopiero potem komentować.
  • Nagroda dla osoby która poda prawidłową odpowiedź jako pierwsza 0,300 SBD
  • Każdy ma 3 próby
  • Pierwsza osoba która odgadnie w komentarzach dany przedmiot wygrywa.
  • Czas trwania zabawy 3 dni od opublikowania postu, wyniki podam od razu po odgadnięciu :)
  • Jeśli po okresie trzech dni nikt nie zgadnie, nagroda przechodzi na kolejny post z zabawą :)
    No to zacznijmy, dzisiejszy kształt nie będzie łatwy :P zresztą jak zwykle :P
    A pytanie brzmi A co to jest ?
    A oto Kształt:

A co to.png

Sort:  

nie jest to też Piła spalinowa :)

hahahah :D nie nie jest to Wibrus :P

A może obieraczka do warzyw? :)

Udało mi się resteemować jak przeszłam na busy :) tam normalnie się da i potem się na steem też się pojawia :)

Nie, :) nie jest to obieraczka :)
właśnie zauważyłem że na Busy nie ma tego problemu ale może nie każdy korzysta :)

niestety ale nie ;)

Pilnik do paznokci.

niestety nie :)

Patyczek do badania gardła.

Tez nie 🙂

łopatka

Niestety ale nie jest to łopatka 😉

Narta biegowa

PS. Czy tylko ja mam problem z Resteem'em ? Od kilku dni mam jakoś tak, że ilość głosów (i możliwość ich rozwinięcia) , nakłada się na przycisk Resteem i nie da się go wcisnąć.
Tak samo jest na trzech różnych przeglądarkach ;)

tak jak na załączonym screen shot'cie...

Image4.jpg

U mnie jeszcze bardziej się zlewało jakąś godzinę temu, teraz się trochę poprawiło.

Narta też nie 😁

@resteemator is a new bot casting votes for its followers. Follow @resteemator and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61233.41
ETH 2934.46
USDT 1.00
SBD 3.56