You are viewing a single comment's thread from:

RE: Najtańszy „suplement” diety, bez którego ani rusz!

in #polish6 years ago

Oczywiście, że można przyjąć szacunkowe wartości jakie należy wypić. Są to wyliczenia uśrednione dla większości ludzi, podobne do tych jakie możesz znaleźć na opakowaniach produktów, ale dotyczących zapotrzebowania kalorycznego. Opisywać ile ma wypić ten co siedzieć w biurze, ile ten co pracuje w kamieniołomie, a ile listonosz to by to nie miało żadnego sensu. W dalszej części tego posta, napisałem konkretniejszy sposób liczenia ogólnego zapotrzebowania, więc proponuje przeczytać jeszcze raz ale jakbyś nie wiedział ile jesz to przytoczę swoimi słowami tekst z książki Piotra Tomaszewskiego pt. Gladiator: pij tyle, żebyś średnio 5 razy dziennie oddawał "przezroczysty" mocz. Da Ci to pewien pogląd na sytuację. Ostatnie zdanie jakie napisałeś, zostawię bez komentarza. Pozdrawiam :)

Sort:  

Przecież każdy pije tyle ile mu z reguły potrzeba. Człowiek sam to czuje. A patrzenie w zegarek i picie według jakiegoś schematu nie ma najmniejszego sensu. Z wodą też można przesadzić. Najgorzej jest jak idziesz w miejsce w którym nie ma wody i takim sposobem łatwo jest sie odwodnić .

Nasz organizm może mieć braki w nawodnieniu, a wcale nie musi chcieć nam się pić. W momencie gdy czujesz pragnienie już jest za późno. To jest nauka i możesz się z tym kłócić ale jest to bezpodstawne. Ja staram się przekazywać rzetelną wiedzę, a nie pisze o tym co mi się wydaje. Nie mam zamiaru tutaj nikogo do niczego namawiać. Twój wybór, Twoje zdrowie.

W porzadku ja nie napisalem ze twój post jest zły, jest dobry : ) chodziło mi o inny fakt, potrzebujemy pić wode to jest zrozumiałe ja w pracy potrafie wypić tej wody 3litry lekko zawsze pamietam żeby zabrać ja ze sobą . Po pracy też cos wypijam czy w trakcie treningu, przy posiłku też . W dzień nie treningowy czy bez pracy nie wypije tyle, nie jestem w stanie . Ważne żeby zauważyć kiedy ostatnio pilismy wode, wielu z nas nie wie dla czego np boli nas głowa, przyczyną może być mała ilość wypitych płynów. Sam tak już mialem. A co do twoich postów są ok: )

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70971.83
ETH 3830.80
USDT 1.00
SBD 3.41