Moje podsumowanie roku i plany na 2019 [PL]steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago (edited)

Podobno ludzie dzielą się tylko na dwie kategorie. Ci którzy lubią podsumowania roku i Ci, którzy na samą myśl dostają spazmów. Tytuł tego wpisu sam wskazuje na to, do której grupy się zaliczam. Mam nadzieję że nie naraziłem nikogo z drugiej grupy na uszczerbek na zdrowiu, bo po prostu tu nie zajrzał :) Lecimy!

steemit.jpg

To był bez zawahania najlepszy rok w moim życiu. Oto dlaczego:

Spełniłem swoje marzenie sprzed 10 lat odwiedzając USA. Nie zrobiłem tego w byle jakim stylu. Brałem udział w targach militarnych w Las Vegas, jeżdżąc po Nevadzie i Kalifornii wielkim Dodge’m, oglądałem mecz NBA na żywo w LA, kąpałem się w Pacyfiku, wygrywałem hajsy w Mieście Grzechu na ruletce, w iście filmowym stylu popijałem whisky w strip-clubie, a takich wrażeń było o wiele, wiele więcej. Warto było czekać dekadę na taki finał.

20180124_163206.jpg

Dzwoni do mnie telefon. Kumpela pyta: -”Masz chwilę”? Odpowiadam: -”Kasia, sorry ale łowię właśnie ryby na motorówce na Morzu Śródziemnym”. Ano tak, odwiedziłem moją Przyjaciółkę na Cyprze, gdzie również czekało mnie trochę przygód. O wschodzie słońca, gdy byliśmy już na otwartym morzu nie wiedziałem czy niedobrze mi bo nic nie jadłem, jestem niewyspany, mam kaca czy chorobę morską. Czy wszystko jednocześnie. Mimo to warto było to przetrwać, żeby móc to opowiedzieć.
received_833318520191167.jpeg

Dałem swoje pierwsze koncerty w życiu. Zostałem zaproszony przez pewien lokal żeby zadbać o romantyczną atmosferę w walentynki, co mi się udało. Potem miałem okazję grać jeszcze w kilku miejscach.

received_1586645241390556.jpeg

Dostałem pierwszy w życiu awans.
Podpisałem prawdziwy kontrakt piłkarski (będąc najgorszym graczem drużyny, ale graczem).
Praktycznie zamieszkałem w pociągach i Warszawie.
Przebadałem się na wszystko co możliwe. Przez 9 miesięcy nie wychodziłem z gabinetów lekarskich robiąc szereg badań (m.in. tomograf), ale uważam że było warto. Drugi raz taki rok pod kątem farmakologii planuję najwcześniej za 50 lat.
Skoczyłem na bungee i przeżyłem.
DSC_6111.JPG

Miałem pierwszy wypadek w swoim życiu nie ze swojej winy! Mój zabytkowy samochód niestety na tym ucierpiał, ale na szczęście moja kieszeń już nie.
Udało mi się w przeciągu wakacji zmieścić 7 wesel (nie było to przyjemne), Festiwal Dwa Brzegi, Karnawał Sztukmistrzów (było warto) i parę innych fajnych rzeczy, na które zawsze brakowało mi czasu.
Wyprawiliśmy kawalerski w Sopocie tak mocny, że Pan Młody został gwiazdą na YouTube.
Przez krótki okres byłem biegaczem i złamałem barierę 6 kilometrów w mniej niż pół godziny.
Efektem tego i chodzenia na siłkę w miarę regularnie, był ukończony Runmageddon.
received_1066503490196581.jpeg

Nauczyłem się jeździć na łyżwach.

Pozytywnych momentów było o wiele więcej, ale resztę zachowam dla siebie.

Jakie plany na najbliższy rok?

Pisałem w poprzednim poście, że przeprowadzam się na pół roku do Hiszpanii.
Chciałbym odwiedzić Portugalię, Gibraltar i Maroko.
Chcę żeby moi rodzice mnie odwiedzili (a mają już bilety).
Chcę przeprowadzić się do Warszawy już latem i wynegocjować posadę o ponad 100% lepiej płatną (ambitnie, ale co tam!).
Chcę zrobić coś spektakularnego (i już chyba wiem co).
Chcę nauczyć się hiszpańskiego na poziomie B2.
Chcę stworzyć co najmniej fundament pod sklep internetowy, który będę mógł prowadzić wspólnie z rodzicami.

Jest spora szansa że wszystko z powyższych mi wyjdzie. A jeśli nie, mam nadzieję że będzie to rok szczęśliwy mimo wszystko. A jeśli nawet taki nie może być, to mam nadzieję że przynajmniej dużo mnie nauczy.

steemit.png

Trzymajcie kciuki!

Sort:  

Zastąp jakiś tag (moze byc #pl-podroze) tagiem #pl-travelfeed, to troszke głosów wpadnie :>

Zrobione, dzięki!

Powodzenia i w tym roku :)

Dzięki Ewa!

niee no,
od samego czytania można dostać zadyszki!
bardzo pozytywnie!
pewnie, że trzymam kciuki! :D

Dzięki @rozku, ten rok mi wyszedł :) Trzymaj, trzymaj, na pewno się przydadzą!

Gratulacje! Twojej wysokiej jakości treść podróżnicza została wybrana przez @saunter, kuratora @pl-travelfeed, do otrzymania 100% upvote, resteem oraz podbicia całym trailem @travelfeed! Twój post jest naprawdę się wyjątkowy! Artykuł ma szansę na wyróżnienie w cotygodniowym podsumowaniu @pl-travelfeed. Dziękujemy za to, że jesteś częścią społeczności TravelFeed!

komentarz.png

Dowiedz się więcej o TravelFeed klikając na baner powyżej i dołącz do naszej społeczności na Discord.

Wow, dzięki za ten zaszczyt!

Congratulations @thatukeguy! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 50 comments. Your next target is to reach 100 comments.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Espanol es muy facil! Si quieres, tengo libros :) PS. Hiszpanski to łatwizna i mam książki do nauki, to moge Ci podesłać, albo podpowiem jakie to z chomika ściągniesz sobie :D

Creo q voy a hablar como ti :) dzięki za propozycję, ale jestem chyba za bardzo mobilny i duolingo mi wystarcza do czasu wyjazdu:) spytaj mnie za pół roku jak mi poszło!

Duolingo ssie! Jak chcesz się nauczyć to nie tam. Wiem co mówię, zdecydowanie lepiej na kurs się zapisać i przede wszystkim samemu kuc :)

Suchy, trochę już za późno bo mam wylot za 8 dni 😂

Damn haha to w praktyce będziesz ćwiczył :)

Congratulations @thatukeguy! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70272.86
ETH 3773.70
USDT 1.00
SBD 3.82