You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Złap zachód słońca" Wielki finał !!! Pula nagród 15SBD+nagrody specjalne

in #polish6 years ago

Jury.png
No i pora na moją ocenę. Cóż jako organizator konkursu pozwoliłem sobie dołączyć do tak znakomitego i doświadczonego jury. Postanowiłem wybrać zdjęcia, które na pierwszy rzut oka najbardziej przykuwają moją uwagę. Jak typowy kowalski, który nie jest znawcą, ale mu się to podoba i to kupuje.;-)

Oczywiście wybór i tak nie był łatwy i chciałbym każdego nagrodzić. Co zrobić? Sam stworzyłem zasady więc muszę grać zgodnie z nimi i wybrać tylko trzy najlepsze miejsca.

Oto moje oceny.
I miejsce 3pkt @wzp Tydzień III
II miejsce 2pkt @martaedyta Tydzień VI
III miejsce 1pkt @wojtczak.photo Tydzień VII

Serdecznie gratuluje wszystkim uczestniczkom konkursu.

No i już niebawem podsumowanie finału i rozdanie nagród.

Sort:  

I nawet tomii wrzucił mnie na podium!!! Super :-) Bardzo się cieszę że fotka się podobała.

Moge tylko buziaka wyslac przez monitor!!!
Dziekuje bardzo.!!!!

Dziękuje :)

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69441.29
ETH 3671.63
USDT 1.00
SBD 3.32