You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uwaga na wyjątkowo niebezpieczny ruch na Bitcoin'ie

in #polish5 years ago

3 dni temu pisałeś:

"Wszystko ładnie pięknie, a tu popyt się kończy... czas na jazdę w dół"

Było też o nieobiektywnym optymizmie bitocinowców, a tu pyk +16%. Twoje predykcje będą niebawem antywskaźnikami - jak piszesz, że leci w dół to trzeba kupować. :)

Sort:  

Sprecyzujmy zatem. Wielokrotnie pisałem, że rynek weryfikuje wszystko. O teście 5000 USD pisałem 2 miesiące temu, a post z przed kilku dni dokładnie to potwierdzał. Wzrost do poziomu 5000 jest falą C korekty, o której również pisałem, zaznaczając że właśnie tam rozpocznie się wyprzedaż, co dokładnie się stało. Poczytaj dokładnie i zwróć uwagę, że moje posty nigdy nie były, nie są i nie będą wskaźnikami. Nikt tu nie opowiada bajek o 20 000 USD za BTC pod koniec 2018 roku, a sam wiesz jak ludzie chrzanili głupoty, a mieli się za nie wiadomo kogo. Zastanów się też, dlaczego przed każdym wzrostem są duże spadki i odwrotnie.

Co do moich ocen, to sprawdź te dotyczące NEO, STEEM, LTC wszystkie się sprawdziły.

Powiem tyle: Nie wierz w brednie o spadkach. Zbyt wielu jest chętnych na BTC żeby pozwolili mu spaść do niskich poziomów. To tylko gadanie żeby wymusić spadek i tanie zakupy. Jak dla mnie dno było 15 grudnia i teraz będą zakresy 3000-6000 $ aż do połowy 2020 roku.

Z zakresem zgadzam się w zupełności, dno zobaczymy po kolejnym jego teście, ale możliwe że już było.

Wydaje mi się, że jeśli będzie jego ponowny test, to już tylko krótkotrwały w formie pin bar na dziennej świecy. Czas pokaże.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70971.37
ETH 3805.38
USDT 1.00
SBD 3.42