You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przekrój społeczności #polish - Październik 2018

in #polish5 years ago

Super zestawianie ... napisz mi jak w nim się znaleźć ... w październiku napisałem 21 artykułów ... Być może robię coś nie Tak
Pozdrawiam

Sort:  

Hej. Zrobiłem małą aktualizacje, bo przez moje niedopatrzenie nie uwzględniłem pewnej rzeczy.
Teraz już jesteś w tabelce z liczbą postów na 38 pozycji:

Liczone są te, które mają tag #polish i wyszło 18. Widzę, że konto założyłeś całkiem niedawno więc gratuluję dużej aktywności! :)

Marketingiem zajmuję się ponad 10 lat w tym ponad 7 to jedyny zawód który wykonuje. ( pracuję tylko z domu ) ... Konto ma od ponad roku ... ale teraz dopiero testuję.

Aby zdobyć popularność tutaj, potrzeba tworzyć dobre artykuły przez dłuższy okres. Z czasem jesteś kojarzony przez bardziej wpływowe osoby i zarabiasz coraz to lepiej. Cierpliwość i ciężka praca z czasem dają efekty. Pozdrawiam i życzę sukcesów.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62725.26
ETH 3221.94
USDT 1.00
SBD 3.85