Grzegorz Turek kwestuje jako wolontariusz 27 finału Wielkiej Orkiestry Świętej Pomocy

in #polish5 years ago


Witajcie.
Na początku chciałem wyrazić wielkie ubolewanie z powodu tragedii która wydarzyła się w Gdańsku podczas 27 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy czyli zabójstwa Pana Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza.
Uważam że to nigdy nie powinno się wydarzyć na tym finale ani nigdy.
Jestem przeciwnikiem jakiejkolwiek agresji, nienawiści, przemocy do kogo kolwiek.
Nie można godzić się na to by tak źle postępować.
Żyjemy przecież po to by się kochać, szanować i pomagać sobie a nie robić sobie na złość i sprawiać komuś krzywdę.
Będę w miarę moich możliwości walczył że wszelkim przejawem agresji, nienawiści czy nietolerancji.

Witajcie.
Będę kwestował jako wolontariusz 27 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Będzie to mój pierwszy raz gdy będę brał udział w tym wyjątkowym wydarzeniu jakim jest 27 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Będę kwestował z moją koleżanką Izabelą po całym Sosnowcu od rana do wiecora.
Moją pierwszą kwestę jako wolontariusz detykuje zmarłemu niedawno mojemu przyjacielowi Piotrowi Piechockiemu który swego czasu też był wolontariuszem podczas finałów WOŚP, był moim przyjacielem prawie 5 lat.
Ponad to udziele kilku wywiadów w telewizji TVN.
Jestem dumny że mogłem brać udział w tym wyjątkowym wydarzeniu jakim był 27 finał WOŚP.
Uzbierałem 709,02 zł a to wszystko by pomóc ratować życie chorym dzieciom.
Subskrybujcie kanał oraz wejdzcie na
https://facebook.com/grzesiunio
https://facebook.com/turekcom
Pozdrawiam.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61060.27
ETH 2927.58
USDT 1.00
SBD 3.55