You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dla Rafonixa i jego fanów - o platformie Steem, szybkie wprowadzenie

in #polish6 years ago

Czekałem dokładnie na taki materiał z Pana strony, więcej dowiedziałem się oglądając Twój materiał niż czytając artykuły. Najbardziej przemówiła do mnie prezentacja. Materiał bardzo Mi pomógł i dzięki niemu bardziej zrozumiałem zasady (mechaniki) steemit :3

Fajnie by było ujrzeć w Pana wykonaniu coś w stylu "krok po kroku jak wypłacać SteemD"

Ps: Pozdrawiam z ostatniej Pańskiej rozmowy z Carrionerem , pamiętam jak podał Pan koncept na dodanie suwaczka, chyba do komentarzy, który miałby na celu pokazać jak komentarz był tworzony. Bardzo fajna idea , nie znam się na programowaniu ale mam nadzieję że da się to jakoś zaprogramować ^^

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 58439.16
ETH 2965.47
USDT 1.00
SBD 3.69