Co się stało z pieniędzmi ze steema?

in #polish6 years ago

Przez ostatnie kilka miesięcy inwestowałem w alternatywne kryptowaluty. Część pieniędzy przeznaczonych na inwestycje pochodziła ze steema, a część z darowizn od widzów/czytelników.

Oto, co stało się dalej z tymi pieniędzmi (ostatecznie, zwrot z inwestycji to ponad 300%)

Sort:  

Zapłaciłeś podatek dochodowy?

Miszcz ciętej ripsoty :D

Podziwiam i szanuję Twoją postawę. Brawo :)

To co zrobiłeś pokazało jak ogromne masz serce! Bo czy były by to siaty ubrań czy dwie bluzy to liczy się pamięć i gest. Dziękuje że znajdują się jeszcze takie osoby

Bardzo dobra postawa, brawo Ty.

No to wklejamy Mateusza 25 ;)

31 Gdy Syn Człowieczy przyjdzie w swej chwale i wszyscy aniołowie z Nim, wtedy zasiądzie na swoim tronie pełnym chwały. 32 I zgromadzą się przed Nim wszystkie narody, a On oddzieli jednych [ludzi] od drugich, jak pasterz oddziela owce od kozłów. 33 Owce postawi po prawej, a kozły po swojej lewej stronie. 34 Wtedy odezwie się Król do tych po prawej stronie: "Pójdźcie, błogosławieni Ojca mojego, weźcie w posiadanie królestwo, przygotowane wam od założenia świata! 35 Bo byłem głodny, a daliście Mi jeść; byłem spragniony, a daliście Mi pić; byłem przybyszem, a przyjęliście Mnie; 36 byłem nagi, a przyodzialiście Mnie; byłem chory, a odwiedziliście Mnie; byłem w więzieniu, a przyszliście do Mnie". 37 Wówczas zapytają sprawiedliwi: "Panie, kiedy widzieliśmy Cię głodnym i nakarmiliśmy Ciebie? spragnionym i daliśmy Ci pić? 38 Kiedy widzieliśmy Cię przybyszem i przyjęliśmy Cię? lub nagim i przyodzialiśmy Cię? 39 Kiedy widzieliśmy Cię chorym lub w więzieniu i przyszliśmy do Ciebie?" 40 A Król im odpowie: "Zaprawdę, powiadam wam: Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili".

A zatem nie do końca masz rację co do tej nagrody...

Tak czy owak brawo za postawę. Swoją drogą u nas w rzeszowskim lokalu też kiedyś gotowali zupę na placu (rzeszowska wersja Zupy na Plantach). I to nawet nie o samą zupę chodziło, czy o te ubrania, tylko o samo wyjście do bezdomnych, pokazanie im, że nie są zupełnie sami. Najgorszy bowiem jest marazm i niewiara w to, że może być lepiej. A samemu często trudno cokolwiek zmienić.

WOW. Szacunek się należy!

Wyrazy szacunku i pozdrowienia.

Brawo, brawo i szacunek !! Nie znamy się osobiście ale musisz wiedzieć że od kilku miesięcy próbuję zmieniać myślenie ludzi, którzy mówią o bezdomnych to co ty przytoczyłeś i oczywiście także przywołuję postawę Jezusa. Postawę pełną miłości, troski, miłosierdzia , dobra i ciepła względem drugiego człowieka. Uwierz mi że dostałem mnóstwo odpowiedzi pod moimi postami właśnie o dawaniu bezdomnym wędki a ryby bo to im bardziej szkodzi niż pomaga...Dla mnie to jakaś totalna bzdura ..ale właśnie bardzo dokładnie wytłumaczyłeś to na swoim filmiku; nawet jeżeli to jest pomoc doraźna to jest to pomoc potrzebującym, która nie raz może uratować życie. Zgadzam się kompletnie ze wszystkim co powiedziałeś w tym video i cieszę się że wreszcie są ludzie , którzy pokazują takie rzeczy a nie tylko swoje sukcesy. Bardzo ci dziękuję za to co zrobiłeś, dziękuję ci w imieniu tych ludzi, do których trafia te rzeczy ale przede wszystkim za to że postanowiłeś nagrać o tym video i że zawarłeś w nim właściwie wszystko. Niech Cię Bóg błogosławi !! Odezwij się do mnie. Pozdrawiam.

300%, gratuluje oby udało Ci się zdobyć jeszcze więcej!

szacunek za postawę! ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61219.98
ETH 2927.64
USDT 1.00
SBD 3.66