You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🦗 5 CIEKAWOSTEK O ROBAKACH + DEGUSTACJA! SPRAWDŹ, CZY ZJADŁEM JE WSZYSTKIE!

in #polish6 years ago

Super, dużo się dowiedziałem :) Nie było tak źle chyba! :) To z jakimiś przyprawami jest smażone czy tak w sosie własnym Jakies rewolucje potem były? Rany, jak się cieszę, że nie mam takiego seksualnego fetyszu na robaki!

Sort:  

Działa to tak, że nabierają dla Ciebie porcję robactwa (ja akurat wziąłem mix różnych) i wrzucają na głęboki olej. Chwilę smażą, odsączają a potem traktują jakąś przyprawą i polewają dość słonym sosem - to wszystko nadaje i smaku, i chrupkości. 👌

Niestety sprawdza się tylko przy świerszczach (które są na prawdę spoko), a larwy to już inna liga. O ile jedwabnika jeszcze da się zjeść, tak te kokosowe to dramat. Zjadłem, ale nie powtórzył bym tego z własnej woli na pewno.

Rewolucji nie było, ale nismak po larwach pozostał. 😉

To co... po powrocie zakładasz hodowlę świerszczy? ;)

Koniecznie! 😜

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63123.52
ETH 3121.26
USDT 1.00
SBD 3.88