Ktoś tu jeszcze żyje?

in #polish5 years ago

Pamiętacie mnie? Pojutrze pojawi się nowy wpis. Dawno mnie tu nie było jednak tak długi odpoczynek mi się przydał. Nie twierdze, że wrócę do regularnego pisania jednak nie przeczę, że jest to bardzo kusząca opcja. Dajcie mi znać o czym byście chcieli by był następny wpis. Piszcie propozycje w komentarzach.


Źródło obrazka

Przepraszam za tak długą przerwę w ramach rekompensaty postaram się by każdy wpis na tym blogu (jak się jakiś pojawi) był petardą. Odmeldowuje się. Do pojutrza.

All rights reserved by @veroniq 2019

Sort:  

Ja pamiętam. Wracaj do pisania jeśli będziesz mieć czas. Nie musi być regularnie. :)

Mam nadzieje, że wrócę jednak nie obiecuje. Mam jednak masę pomysłów i gotowy tekst, który pojawi się jutro ^_^

Żyje całkiem sporo osób, szczególnie takich, którzy lubią pisać, czytać, obserwować. Co prawda sporo też odeszło, ale to głównie ci, którym się tokeny przestały zgadzać hehe ;-)

To się cieszę, że ktoś jutro o 12 przeczyta mój wpis, który to nie będzie łatwym kawałkiem tekstu.

Żyjemy ;)
O czym wpis? O tym co jest autora pasją ;) takie pełne pasji posty najlepiej się czyta :>

Cześć!
Witaj na tagu #pl-emocjonalnie. Cieszę się, że dołączasz do emocjonalnej strony Steema. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.


Autorzy postów na naszym emocjonalnym tagu są nagradzani głosem noisy, diosbot oraz planter.
@nieidealna.mama

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62414.94
ETH 3019.57
USDT 1.00
SBD 3.58