Przeprosiny za nieobecność oraz kontynuacja sprawy ACTA 2.0.

in #polish6 years ago (edited)

Chce was bardzo przerosić za to, że nie było mnie tak długo na steemit. Nawarstwiło mi się wiele obowiązków i spraw. Jednak teraz już wracam z głową pełną pomysłów na następne posty, które nie tylko mam nadzieje zapewnią wam rozrywkę ale może dzięki informacjom jakie moje posty zwierają uratujecie kiedyś komuś lub sobie życie.

Źródło obrazka: https://pixabay.com/pl/pomys%C5%82-wa%C5%BCne-%C5%BCar%C3%B3wka-ryby-podwodne-2520520/

Dziś jednak zajmę się tematem, który dla wielu ludzi zdaje się być zamknięty. Tak to kontynuacja walki z dyrektywą o prawach autorskich na jednolitym rynku cyfrowym szerzej znanej jako ACTA 2.0. Jeśli wydaje Ci się , że wygraliśmy to jesteś w błędzie. Bitwa i owszem jest wygrana ale wojna dalej trwa. Raczej się tak szybko nie skończy, ba nawet śmiem przypuszczać, że ciągle bedziemy musieli walczyć o naszą "piątą władzę".

Źródło obrazka: https://www.facebook.com/dobromir.sosnierz/photos/a.1509068719391672.1073741828.1389430631355482/1562739984024545/?type=3&theater

W tym miejscu chce podziękować organizatorom protestów w wojewódzkich miastach. Kolejne podziękowania należą się Julii Redzie z partii Piratów w Parlamencie Europejskim oraz Panu Dobromirowi Sośnierzowi Europosłowi z Partii Wolność, który to obnażył prawdę o głosowaniach w Parlamencie Europejskim. Dzięki niemu do opinii publicznej (a przynajmniej do jej części) w końcu dotarło jaką wydmuszką są głosowania w tym miejscu. Pragnę was również przestrzec przed tym, że informacja o wygranej to fake news, który ma na celu uśpić naszą czujność. Obiły mi się o uszy i oczy informacje, że dyrektywa ta będzie jeszcze procedowana początkiem września. Będzie mała ona jeszcze bardziej destrukcyjny i krzywdzący wymiar dla społeczności internetowej. Najbardziej śmieszy mnie fakt, że politycy którzy byli za tą dyrektywą, glosując przeciw niej robią z siebie bohaterów umniejszając tym samym rolę internautów w walce o wolny internet.

Protestów ciąg dalszy na razie jedynie w Warszawie jednak wierze w to, że w innych miastach również będziemy protestować.

Na koniec coś na wesoło.

W piątek wraca moja seria "Jak sobie radzić w sytuacji zagrożenia" z bardzo ważnym społecznie tematem.

All rights reserved by @veroniq 2018

Sort:  

naważniejsze, że już jesteś. przypomniały mi się wszystkie spekulacje na temat Twojego genderu. Nadal wszystko w martwym punkcie. gratuluję konsekwencji

Może kiedyś się ujawnię na razie chcę jedynie tworzyć dla was fajne treści promujące moje zainteresowania.

Dobrze, że jesteś z powrotem. Sam napisałem notkę w podobnym tonie. Oczywiście zostawiam zasłużonego upvote'a.

Też śmieszy mnie hipokryzja polityków, zwlaszcza PiS. Wcześniej byli za, teraz nagle przeciw. Najbardziej rozwalił mnie tweet jednego Europosła, zięcia pierwszego Polaka w kosmosie, tego generała którego chcieli zdegradować. Jaki on był zadowolony w tym tweecie, myślałem, że obrzyga mnie tęczą :) Ale dałem mu like'a na odczepne. Ciekawe czy we wrześniu nie zmieni zdania.

Powiem szczerze, że mnie osobiscie trafia szlak jak takie coś widzę. Co grosza ludzie nie ogarniają hipokryzji a wiele tych, którzy korzystają z internetu sporadycznie (głównie ludzie +50) mówi, że ta dyrektywa ich nie dotyczy bo oni i tak wchodzą do internetu raz na jakiś czas. Tłumaczenie takiemu w jak wielkim jest błędzie to droga przez mękę. Znam nawet takich, którzy mówią "weź ty obejrzyj normalne wiadomości w telewizji bo masz zlasowany mózg przez ten internet" i gadaj tu z takim (nie pogadasz).

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63688.35
ETH 3125.30
USDT 1.00
SBD 3.97