You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ból - studium przemyśleń.

in #polish5 years ago (edited)

Mam nadzieję, że przychodzą jakieś chwile ukojenia, to musi być wykańczające. Podziwiam za codzienną walkę i za to, w jaki sposób napisałaś o sobie - tak prawdziwie, bez zbędnego dramatyzmu. Od 9 miesięcy jesteś z nami, a nie miałam pojęcia, z czym się zmagasz.

Ściskam ciepło ❤️

Sort:  

Przychodzą, ale najgorzej jest w nocy. Niewiele jest takich, które przesypiam całe. Pisząc starałam się ukazać, jak choroba potrafi nagle i nieodwołalnie zmienić nasze życie, charakter, odbiór świata. Jak weryfikuje przyjaciół. To wszystko było dla mnie nowością. I przyznam że tęsknię za butami na obcasach, bardzo.

Spróbuj tego

usuwanie bólu w minutę

A tą ilustrację warto wydrukować i uciskać odpowiednie punkty na twarzy. To taka pomocna mapka którą zrobiłem ze zrzutu ekranu powyższego filmu.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64143.01
ETH 3154.83
USDT 1.00
SBD 3.86