Mój pierwszy filmik!

in #polish6 years ago (edited)


filmiki-urodzinowepromocyjne-montaz-materialow-ostrow-wielkopolski-411015892.jpg
hgfghdgygt.jpg
Mój pierwszy 4-sekundowy filmik :)Wierzcie lub nie ale jestem z niego dumny ! Niestety filmik nagrywany za opuszczoną posiadłością, co nie daje mu zbyt wiele uroku, ale cóż trudno miałem mało czasu. Niestety po wykonaniu około 30 ewolucji stwierdziłem, że nadają się tylko 3. No niestety wybredny jestem. Kolejne będą dłuższe i ładniej skomponowane jestem w trakcie zapoznawania się z programami do montażu filmów. Dziękuję wszystkim odwiedzającym mój profil.


Dodam, że potrafię wiele więcej, ale brak gibkości mi to jeszcze uniemożliwia. Filmik ma na celu zaciekawić widzów. Mogę jeszcze zdradzić, że nigdy nie trenowałem sztuk walki : ) Jestem samouczkiem.

Sort:  

Nie od razu Rzym zbudowano :) Powoli, a do przodu i będzie coraz lepiej bo przecież "Trening czyni Mistrza". Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66149.24
ETH 3015.59
USDT 1.00
SBD 3.73