Podziękowanie dla tego Pana.

in #polish6 years ago (edited)

)

Niestety wszyscy popełniamy błędy i uczymy się na nich, zamiast pracować i się starać idziemy na łatwiznę. Trzeba przyznać się publicznie, że popełniło się błąd. Mam nadzieję, że użytkownik, dzięki któremu przejrzałem na oczy, dostrzeże ten wpis.

Dokładnie 21 dni temu dopuściłem się haniebnego czynu. Po prostu poszedłem na łatwiznę i skopiowałem czyjąś pracę. Dokładnie jej fragment, lecz nie będę się tutaj usprawiedliwiał już za późno. Nic dziwnego, że od 20 dni nie urosła mi ranga, skoro mój post zobaczyło 57 użytkowników.

www.jpg

Czasami ludzie otwierają oczy po czasie, mi to zajęło 20 dni. Lepiej późno niż wcale. Chciałem szczerze podziękować Panu, który dał mi flaga i uświadomił mnie w moim śmiesznym zachowaniu. Nie wałkował mi, że tak nie wolno wystarczyła jedna linijka.
wwer.jpg
Możecie powiedzieć, że dodając ten post, staram się w jakiś sposób pokazać. Muszę przyznać, że od 3 tygodni dosyć często o tym myślę i nie daje mi to spokoju. Ciężko przyznać się, że popełniło się błąd. Jeszcze gorzej jest to zrobić, gdy masz świadomość, że zobaczy to około 50 osób. Naprawdę szczere podziękowania dla wszystkich, którzy starają się zwalczać takie zachowanie. Przepraszam też wszystkich, których praca została kiedykolwiek skopiowana. Zdaję sobie sprawę, że nie ma osoby, która chciałaby, żeby ktoś, kopiował ich pracę. Naprawdę nie mam pojęcia, dlaczego ten flag był tylko jeden, zasłużyłem na krytykę. Co tu więcej mogę dodać, milczenie jest złotem. Niżej mała wizualizacja jak to było.
Takie zlinczowanie samego siebie pomaga od środka. Szczerze polecam wszystkim, którzy w jakiś sposób czują, że to, co robią, nie jest właściwe.

err.jpg

Sort:  

Każdy ma prawo do drugiej szansy...Najważniejsze jest umieć się przyznać do własnych błędów. Czy naprawić szkody przez siebie wyrządzane przez jakiś wybryk który czasami się zdarza nieświadomie....

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64161.84
ETH 2950.76
USDT 1.00
SBD 3.60