Dorosłe dziecko: użytkownik carrioner atakuje mój prywatny projekt ...

in #polish6 years ago (edited)

@rafalski @foodini @kryptojanusz i do reszty Panów która śledzi projekt ...
...tak moi drodzy, działają emocje, brak rozumu i zła wola.

poniżej komentarz Naszego bohatera przypadku, odnoście wypowiedzi prof. Krzysztofa Meissnera - Fizyka człowieka zajmującego się ponad 15 lat teoria strun a także współpracującego z ośrodkiem CERN - https://pl.wikipedia.org/wiki/CERN

01111.jpg

Tu źródło:

https://steemit.com/dlive/@carrioner/7b7efb90-845b-11e8-adb2-bf4283a63cb9 / url

W ramach konstruktywnej krytyki pod publikacją użytkownika carrioner, ten z powodów znanych tylko jemu samemu postanowił... zakopać mój projekt pokerowy :)

Donvote.jpg

Projekt ten prowadzę inwestując własne pieniądze, czas a także wykorzystując : nie bumelanctwo i bajanie młodej widowni : tylko matematykę, statystykę i empiryczną wiedzę, którą mierzona jest fizycznie w postaci EV.

Mój kontent nie jest skierowany do dzieci czy ludzi niskich lotów intelektualnych dlatego siły głosu plebsu w postaci takiego downvote-a jaki dostałem nie przebiję aczkolwiek chcę podzielić się Wami tym smutnym faktem.

Pozdrawiam.

Sort:  

Sram na to kto jaki ma stopień naukowy. Dla mnie to nic nie znaczy, zwłaszcza jeśli "naukowiec" sugeruje, że "bóstwo w chmurach istnieje poddajmy się nie róbmy więcej badań" tak jak ten "doko..", a nie tylko "profesorek".
Hipokryta najpierw mnie flaguje, bo u się mój post "nie podoba", a potem płacze, że ja robię to samo - nie podoba mi się, więc flaguję :*

Zaczęliśmy debatować spokojniej. Po co więc zacząłeś bronić swoich poglądów jakby przemocą, i to biorąc na cel nowego Steemianina, który Ci zacytował naukowe źródło.... To w nie najlepszym stylu.

Narzekasz na youtube? Ale czy to co zrobiłeś to nie przypadkiem dokładnie to samo, co robią apodyktyczni moderatorzy, wycinający opozycyjne poglądy? Zamiast rzeczowej rozmowy: wykorzystanie swojej pozycji silniejszego.

Powinniśmy się umieć dogadać w zdecentralizowanych mediach. Czy mógłbyś zdjąć flagę z postu z projektem pokerowym?

Nie. To nie kwestia siły. Skoro on od tak może mnie flagować, to ja - z podstawami - oflaguję jego.
Tak jak jemu może się nie podobać mój "projekt" i dał flagi, tak ja też mogę to zrobić. To on mnie zaatakował i to personalnie. Ja go do siebie nie zapraszałem, a dając mi flagi zaprosił mnie do siebie. Czy jego post istnieje? Jest do niego dostęp? Nie porównuj z YT, który usuwa permanentnie filmy i konta tylko dlatego, że mówią prawdę i pokazują statystyki.

Nie do tego są flagi/downvote, żeby je dawać, bo chcemy zrobić "to samo" tym, którzy nas negatywnie ocenili. To nie ma działać na zasadzie "skoro on...to ja".

Flagi i downvoty służą do oceny jakości postów, a nie rozgrywek personalnych.

Oczywiście, że wtórnie każdy powie, że flaguje "z podstawami" Zawsze znajdzie się coś, co można wtórnie uznać za dobry powód do negatywnej oceny postu. Ale Twoja downvote jest moim zdaniem i tak niezgodna z duchem Steemu, bo z Twoich własnych sformułowań, które zacytowałem powyżej wynika, że jest to - przede wszystkim flaga/downvote odwetowa...

" Skoro on od tak może mnie flagować, to ja - z podstawami - oflaguję jego." to jest zwykłe kłamstwo i sofistyka. 1. Napisałem konstruktywny komentarz. 2. carrioner pozamerytorycznie odniósł się do tego jednocześnie rzucając epitety w stronę ludzi poważnych, szanowanych i tworzących świat nauki 3. Odpisałem znowu podając źródła, używając jednocześnie dośyć ostrego słownictwa, lecz nadal w mojej ocenie adekwatnego. 4. carrioner odpowiedział 2raz w ten sam sposób flagując mój post 5. Ja zrobiłem to samo (co widać na scerenie) 6. Następnie on minusuje mój zewnętrzny projekt który znika zakopany <- Taka jest chronologia.

A teraz chciałbym dodać, że to już czas przeszły i mimo mojej niskiej opinii na temat działań społecznych/kulturowych i osoby jaką prezentuje zainteresowany - chciałbym wyjść poza merytorykę i zwyczajnie zamknąć wątek.

peace.

Skończ gadać bzdury to po 1, po 2 milcz dziecko jak dorośli rozmawiają. Nie pisałem do ciebie, a ty przyłazisz NIEPROSZONY do mnie i się dziwisz?

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Man I wish I had a meme to show you how happy this made me

what u mean dude ?

Czy możesz streścić o czym mówi ten profesor?

... w skrócie... o pytaniach na które nauka nigdy nie pozna odpowiedzi ponieważ pochodzą one z poza nauki...

Moge prosic o skrot co sie dzieje? Nie mam ostatnio za dużo czasu żeby wszystko ogarnąć.

...streściłem wszystko powyżej, natomiast dalej nie ma co roztrząsać tematu, zareagowałem na akcje natomiast chciałbym temat raczej uciąć niż rozdmuchiwać ... jeżeli masz jakieś konkretne pytania to zapraszam na chat/priv czy discord ... pozdro!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00