Poker Challange | SPIN & GO - DZIEŃ 6

in #polish6 years ago (edited)

Day_06Update.png

Siemka,

Szybki update jak idzie progres...

UPDATE

DZIEŃ #3-6

Korzystając z pięknej pogody a także wykorzystując czas w innych self-delgatach, przez ostatnie 3dni nie pograłem za dużo ale starałem trzymać się ustalonego limitu ok. 100 gier dziennie ;)

Znalazłem zarówno chwile z rana ale także poklikałem chwilę w nocy i różnicy poziomu aż tak widocznej niema aczkolwiek zdecydowanie najwięcej graczy oddających pieniądze - bo grą tego nie idzie nazwać :) - spotkamy w godzinach popołudniowo-wieczornych 16-22.

WYNIKI

Po 6 dniach mamy rozegrane 520 gry z nadal dość niskim wynikiem oczekiwanym na grę bo: 65 cEV.
Nasz statystyczny zarobek to: $270
Nasz wynik realny: $455

6DaySpins.jpg

WARIANCJA

Chips Won over Tournaments Played for (PokerStars).png

Puki co dystrybucja kart układa się złośliwie bowiem wszelkie przeliczniki powyżej 2x przez ostanie sesje pojawiają się stosunkowo rzadko a już grane nie są wygrywane :)

Jak na razie największy wylosowany mnożnik to 25x - który przegrałem w HU =]
Sesja25x.jpg

I kawałek umilający mi te krótkie sesje :

Udanego weekendu Wszystkim !

Peace!

Sort:  

Elegancki wynik, a za połową to w ogóle wykres wygląda pro!
Tak realnie jak często korzystasz z popupów na tym limicie? Pytam, bo na pierwszy rzut okaz są dość mocno rozbudowane.

To znaczy dla jasności : to co widać na screenie we wpisie, to nie jest pop-up, tylko zwykły hud ;) - inny mam do gry 3osobowej a inny do heads-upa. Natomiast pop-up to statystyka dodatkowa którą można "rozwinąć" podczas gry z podstawowego huda -> poniżej przykład pop-upa który pokazuje % jak często gracz który limpuje reaguje na Nasze określone akcje względem jego limpa.
popup.jpg

Co do samych statystyk: to po 10 latach zawodowej gry, korzystam z nich intuicyjne tzn - zerkam sobie co potrzebne żeby określić rodzaj przeciwnika i strategie vs on ale robi się to głównie vs słabi regowie lub regowie - wiec ujmując to krótko można powiedzieć, że wspomagam się nim cały czas a korzystam z niego dość sporadycznie ;)

Po tylu latach klikania rozumiem, że to juz odruch. 😉
Oczywiście miałem na myśli HUDa, ale i tak dzięki, że wyjaśniłeś co i jak.

Trzymam kciuki za dalszą część wyzwania i czekam na update'y! Powodzenia przy stolikach!

@carrioner: Zauważyłem Twój downvote. Domyślam się, czym się kierowałeś, gdy ten downvote dawałeś. Szczerze mówiąc, jestem w stanie zrozumieć taką reakcje. Faktem jest to, że who-knock dopuścił się ataku osobistego na Twoją osobę, a fakt jest taki, że było to całkowicie zbyteczne - mógł dalej prowadzić merytoryczną dyskusję.

Nie dziwię się więc, że mogłeś poczuć się urażony tamtymi wpisami. Wydaje mi się, że who-knock wyciagnie z tego wnioski na przyszłosć i nie będzie tego już wiecej robił. Zastanawiam sie natomiast, czy jesteśmy my jako społecznosć Steema, pokazać mu, że nie kierujemy się tutaj stereotypami... i faktycznie oceniamy wpisy i ich zawartość merytoryczną, a nie osoby, poprzez pryzmat poszczególnych błędów, które przecież zdarzają się każdemu od czasu do czasu.

W świetle tego wszystkiego, czy mógłbyś rozważyć zdjęcie downvoty na tym poście, który wydaje mi sie, sam w sobie nic nie zawinił?

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01