You are viewing a single comment's thread from:

RE: Lewackie pomysły - bezwarunkowy dochód podstawowy.

in #polish6 years ago (edited)

Jeżeli KRADZIEŻ nie jest dla Ciebie wystarczającym kontrargumentem to znaczy, że zwyczajnie kwalifikujesz się jako kliniczny debil. Trudno, ze sobą rób co chcesz natomiast od efektów pracy mojego narodu, osób mi bliskich i mnie samego się ODPIERDOL ! Jestem dość tolerancyjny aczkolwiek do momentu w którym ktoś bezczelnie, bez krzty wstydu, próbuje debatować i argumentować zasadność kradzieży i to systemowej - nie ma na to zgody !

Sort:  

@who-knock: Trochę kultury, obrażasz ludzi i skrajnie emocjonalnie się wypowiadasz.

"Trochę kultury, obrażasz ludzi.."

Takimi stwierdzeniami to obrażasz sam siebie ... ja nikogo nie obrażam tylko nazywam poszczególne stany i zachowania, terminy złodziej czy debil są oficjalne opisane - odsyłam do re-eduakcji !

"skrajnie emocjonalnie się wypowiadasz."
Jak ktoś zamierza mnie okraść i się z tym nie kryje to zgadza się reaguje skrajnie !

ja nikogo nie obrażam tylko nazywam poszczególne stany i zachowania, terminy złodziej czy debil są oficjalne opisane

Tak, tak, oczywiście. Wyjaśnienie niczym "mondrego" ucznia podstawówki, który myśli, że jest błyskotliwy. Nazwanie kogoś debilem, albo złodziejem, bo ma inne zdanie na temat polityki, ekonomii i podatków, nie przystoi.

"Wyjaśnienie niczym "mondrego" ucznia podstawówki, który myśli, że jest błyskotliwy."

Ja Tobie wykładam a nie wyjaśniam, chłystku.

"Nazwanie kogoś debilem, albo złodziejem, bo ma inne zdanie na temat polityki, ekonomii i podatków, nie przystoi."

Nie przystoi to kraść i to bezczelnie pod pozorem ogólnego dobra ! Najczęściej nie rozumieją tego nieroby, nieudacznicy, bumelanci żerujący na innych... widocznie bliskie Ci środowisko ...

Debil: " ...Ta forma deficytu intelektualnego stanowi najwięcej rozpoznań....Osoby takie są samodzielne i zaradne społecznie, nie powinny jednak wykonywać zawodów wymagających podejmowania decyzji, ponieważ nie osiągnęły etapu myślenia abstrakcyjnego w rozwoju poznawczym... "

źródło. https://pl.wikipedia.org/wiki/Niepe%C5%82nosprawno%C5%9B%C4%87_intelektualna_w_stopniu_lekkim

Ja Tobie wykładam a nie wyjaśniam, chłystku.

To chyba ładnie podsumowuje to jakim człowiekiem jesteś (przynajmniej tutaj) i jak wyglądają Twoje komentarze :D Takiego kwiatka dawno nie widziałem nawet zaglądając na "gównoburze" polityczne na wykopie. Wyluzuj, to ma być debata, a nie powód do skakania sobie do szyi i dostania wylewuqRpnCN6.png

Muszę przyznać, to Ci się udało :) :) :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68293.69
ETH 3899.61
USDT 1.00
SBD 3.69