Korwin i Sośnierz cisną po Acta 2

in #polish6 years ago

Wystąpienie z niedzielnego protestu przeciw Acta 2.
Poza zwykłą agitacją polityczną mówią kilka naprawdę ciekawych rzeczy.

Szczegóły we vlogu wraz z fragmentami mega pocisków w stronę Premiera (w którego opisie znajdziesz również linki do źródeł:

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube.

Sort:  

steemit coś się wykrzaczył na jakiś czas...
No mnie nie było, ponieważ miałem coś - jak dla mnie - ważniejszego urodziny córki.

Skoro miałeś urodziny Córki to jesteś usprawiedliwiony.

Tutaj komentarze też liczą się do jakiś statystyk?

A nie wiem, ale zawsze lepiej dawać.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01