Mieszkanie jak TRUMNA do wynajęcia w Polsce na OLX. Szczyt korporacyjnego wyzysku trafił do Polski

in #polish5 years ago

Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube

Sort:  

Będę chciał takie mieszkanie - wynajmę je. Nie będę chciał - nie wynajmę. Ktoś może będzie chciał takie mieszkania lub tylko na nie będzie mógł sobie pozwolić. Niech samozwańczy władcy ludzkości (politycy/królowie itd.) zakażą tego, to ileś osób na tym straci.

Tutaj chodzi o to aby ludzi było stać na "normalne" mieszkanie, a nie na trumnę

Obejrzyj proszę vlog. Dokładnie przewidziałem takie komentarze turbo-wolnościowców i ustosunkowałem się do nich.

Fakt, skomentowałem po zapoznaniu się z samym tytułem.

Wielkie dzięki za ten materiał. Mieszkania i praca, to są naprawdę istotne sprawy i nie tylko dla młodych. Natomiast czym zajmują się politycy? Kto jest ruskim agentem, obroną konstytucji, z kim Kaczyński pił wódkę, LGBT+, Kościołem... Jasne dla części osób to może ważne sprawy, ale myślę że chyba jednak nie decydujące.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98