You are viewing a single comment's thread from:

RE: Marsz Niepodległości 2018 Zagrożony - PIS Coś Szykuje - Wywiad z Organizatorem o Kulisach akcji HGW i Działań Policji

in #polish6 years ago

Dzięki za dobre słowo, ale co do cytatu to jestem dość pewny. Poszukam w źródłach. Może znajdę. Ps. Też się z Nim nie do końca zgadzam co Mu powiedziałem w twarz i uważam, że to było fair. Co nie zmienia jednak faktu, że robi się z niego faszystę (czemu On zaprzecza) i nie da mu się nawet dojść do słowa. To świństwo co Mu robią.

Sort:  

@wideoprezentacje Super, daj znać jeśli przy okazji znajdziesz, bo trochę się naszukałem i przynajmniej w internecie nic nie ma. Albo jestem ślepy i przegapiłem :D

Co nie zmienia jednak faktu, że robi się z niego faszystę (czemu On zaprzecza) i nie da mu się nawet dojść do słowa. To świństwo co Mu robią.

Pełna zgoda. Jak mawiał klasyk (bodajże słowa Voltaire'a), nawet jeśli nie zgadzam się z czyimiś poglądami, to po kres moich dni będę bronił jego prawa do ich głoszenia. (oczywiście o ile nie ingeruje on w wolność innych osób głosząc te poglądy).

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69067.71
ETH 3754.33
USDT 1.00
SBD 3.72