"Tylko" 250 Ataków - W tym na Policję - Sylwester w Kolonii 2018 / 2019steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube

Sort:  

Wirtualna Polska - Twoje zaufane źródło informacji 😅

Jak zwykle... 10 minut gadanie o czymś innym. Później gadanie bez jakichkolwiek źródeł(w źródłach jedynie o sylwestrze we Francji) A wisienką na torcie tekst - strach tam pojechać.

Przyjedź do Niemiec, zobacz jak to naprawdę wyglada. Nikt się nie boi. To, że ludzie budują bunkry to nie jest znak, że boją się uchodźców.
A tak na poważnie... Proszę Cię, swoich domysłów nie traktuj jako faktów :) Bo tak zawsze wyolbrzymiasz, że to płakać można że śmiechu :) Lub zacznij swoje filmy podpisywać SF 😂
Jeżeli chcesz, aby Twoja rodzina żyła w bezpiecznym kraju to wyjedź w Polski. Bo na polskim sylwestrze można dostać szklaną butelką w łeb :) ups sorry, Polacy nie gwałcą, nie mordują dzieci, nie zadźgali nigdy nożem..

PS. Twój bełkot można podciągnąć pod rasizm :)

Zwykle czytam komentarz do pierwszego kłamstwa i przestaję - ale tym razem zrobiłem wyjątek - przeczytałem do 2-giego kłamstwa. Napisałaś cyt " Później gadanie bez jakichkolwiek źródeł".

To jest kłamstwo.

Serio tak trudno otworzyć opis i zobaczyć 3 linki? Zwłaszcza, że w materiale już nawet WYMIENIAM artykuły na podstawie, których jest vlog - 3 różne artykuły 3 różnych mediów.

Pozwolę się wtrącić. Artykuł z WP linkuje do:
https://www.dw.com/pl/noc-sylwestrowa-w-kolonii-jeden-gwa%C5%82t-i-b%C3%B3jka-z-policjantami/a-46932345
Gdzie czytamy:

Mimo obecności ponad 1400 policjantów w centrum Kolonii i pobliskim Leverkusen w sylwestrową noc odnotowano co najmniej 86 przypadków uszkodzenia ciała, 4 przypadki rabunku i 13 nielegalnego posiadania broni.

Czyli w sumie 103 przestępstwa (w tym jedna bójka i 7 napastowań) + 1 gwałt, w dwóch miastach Kolonia (1 milion mieszkańców) i Leverkusen (160 tysięcy mieszkańców). WP już z tego robi 250 zgłoszeń, może ma jeszcze jakieś inne źródła, albo jedno przestępstwo mogło być zgłaszane kilka razy, tak w innych krajach zgłasza się przestępstwa — nie to, co u nas nie ma czasu marnować, bo policja i tak nic nie zrobi. Niestety nie wiadomo skąd tę liczbę 250 WP wzięło. Ty robisz w tytule ze zgłoszeń Ataki, jakby tam jakaś wojna była. To, że były uszkodzenia ciała, nie znaczy, że wynikały one z przestępstw. Jest Sylwester, ludzie piją, bawią się fajerwerkami — zdarza się, że coś się stanie. Po wybraniu ligi przez Legię, kilka zniszczonych przystanków widziałem + powybijane szyby w knajpce wietnamskiej.
To, że szukasz sensacji jeszcze jestem w stanie zrozumieć. Robisz w mediach, a one tak działają. Ale robisz to tendencyjnie, atakujesz jedną grupę społeczną - imigrantów. Nie wiem, czy wiesz, ale drugą pod względem liczby imigrantów w Niemczech jest Polska. W Niemczech żyje więcej Polaków niż w Warszawie. To prawda nie zawsze emigranci są święci, ale to młodzi ludzie. Zdarza się, że za młodu robi się głupie rzeczy.
Policja polska szacuje, że w Polsce może dochodzić nawet do 200 gwałtów dziennie! Ostatnio w sejmie zawieruszył się projekt, który mówił, że pierwsze zgłoszenie przemocy w rodzinie to nie przestępstwo! Też święci jako naród nie jesteśmy.
Jako ludzie nie jesteśmy ani lepsi, ani gorsi od innych nacji.

Tak wiem, czytałem, nawet w tym poście się wypowiadałem. Dobrze, że na tym festiwalu nie było fanów Atora. A swoją drogą ciekawi mnie czy jeden z tych kolesi nie występował na kanale @wideoprezentacje i czy ta organizacja to nie jedno ze źródeł Atora z Londynu?

Ator swoich filmów nie popiera faktami, a jedynie domysłami jak widać.
Media uwielbiają nakręcać Polaków, a Polacy się dają. Tylko, że w takie brednie jak "strach Niemców przed uchodźcami" wierzą jedynie ludzie, którzy nigdy za granicę kraju nosa nie wyściubili.. Lub ci, którzy chcą swoimi filmami srobic sensacje.

Ator swoich filmów nie popiera faktami, a jedynie domysłami jak widać.

Ja bym powiedział, że jest to demagogia:

Demagogia (gr. demos – lud, agogos – wiodący, prowadzący) – wpływanie na opinię publiczną poprzez działanie obliczone na łatwy efekt, poklask. [...] Współcześnie oznacza to kłamanie na rzecz wygranej w wyborach lub schlebianie wyborcom, np. rozdawanie tzw. kiełbas wyborczych. Za demagogię uważane są kłamstwa, składanie popularnych i efektownych, ale niedających się spełnić obietnic, albo składanie obietnic bez intencji ich realizacji, schlebianie masom, szukanie kozła ofiarnego, stosowanie nielogicznych, ale przekonujących argumentów.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Demagogia

Media uwielbiają nakręcać Polaków, a Polacy się dają.

Prawdopodobnie chodzi Ci o tak zwane Media tożsamościowe
https://pl.wikipedia.org/wiki/Media_to%C5%BCsamo%C5%9Bciowe

Moim zdaniem to media bardzo związane z polityką. Mechanizm jest doskonale znany z XX wieku:

  • propaganda zgniłego zachodu - popatrzcie, na zachodzie jest jeszcze gorzej (to znamy z PRL)
  • szukanie kozła ofiarnego, zobaczcie to wszystko wina imigrantów, obcych, mniejszości narodowych (to również znamy z historii, nie tylko Niemiec lat dwudziestych XX wieku...)
  • dodałbym jeszcze — szukanie spisku międzynarodowego (też historia PRL, ale też lat poprzedzających II WŚ)

Niby nasz kraj tyle propagandy przerobił, ale ciągle są ludzie którzy dają się na nią nabrać i tacy którzy na niej chcą zarobić.

Bardzo się cieszę, że zmieniłeś już źródła :)

Odnośnie kłamstw... W takim wypadku Twoje filmy powinno oglądać się przez pierwsze 5 sekund - do pierwszego kłamstwa.

Dziecko nie kłam już więcej, bo się zapętlasz. Film też podmieniłem? Przecież w tym filmie CZYTAM tytuły artykułów źródłowych.

Później gadanie bez jakichkolwiek źródeł(w źródłach jedynie o sylwestrze we Francji)

Do Twojego bełkotu, lub jak to nazywasz czytania źródeł nie dotarłam. Nigdy nie udało mi się obejrzeć Twojego filmu do końca. Sprawdziłam źródła w opisie.

Nie pogrążaj się kłamczucho. Ale dzięki za przyznanie się, że oceniasz coś czego nie znasz. Ps. Czemu downvoitujesz komentarze @mmmmkkkk311 Skoro jeszcze chwilę temu dziękujesz mu we wpisie

Coś czuję że zadałem rasistowskie pytanie, o religię. LOL

Nie wyzywaj mnie :) Podobno masz klasę :)

Nie oceniam czegoś czego nie znam. Odniosłam się do tego, co udało mi się obejrzeć. Czyli jakieś 15 minut.
Twoich pierdół i mlaskania nie da się dłużej oglądać.

Ty jesteś normalna? Udowodniłem ci, że kłamiesz. Nazwanie cię kłamczuchą to stwierdzenie faktu, a nie wyzywanie. To ty wiecznie używasz obraźliwych określeń typu "bełkot" czy "pierdół" i masz jeszcze pretensje?

Ale wiesz, że wszyscy powołują się na to samo źródło? Nie mówię czy to dobrze czy źle, ale może sam się dałeś zmanipulować, bo źródła od początku były zmanipulowane. Nie sprawdziłeś źródeł od źródeł

Dlatego w pracach jest zakaz powoływania się na Wikipedię, bo to nie jest źródło informacji. Tak samo to co dałeś też nie są źródła bezpośrednie, a coś w rodzaju głuchego telefonu.

Spodziewałem się i tak źródeł rosyjskich, ale jest niemieckie ... uff :D

Najlepsze zródla to TVN i Newsweek LOL

Newsweek odradzam - lubią skasować artykuł i udawać, że go nie było. Tak zrobili np. z artykułem sugerującym że YouTuberzy sprzeciwiający się tzw. Acta 2.0 są agentami Rosji. Powołując się na nich koniecznie rób screeny.

Najlepsze źródło to fakt i joemonster 🙃

Nie lepsze, ale również nie gorsze. Dlatego przestałem w ogóle czytać prasę, oglądać TV itd. Bo ten sam news przedstawia się z różnych stron i nie da się stwierdzić która wersja jest prawdziwa.

Klasyk.
Obaliłem jeden zarzut pokazując ze osoba jest zwykłą kłamczuchą to natychmiast tamto już zostawmy i nowy atak i żądanie rzeczy niemożliwej. Może mam prawo wypowiadać wyłącznie się na temat rzeczy, których byłem naocznym świadkiem co?

Pamiętam jak w jednym ze swoich filmów mówiłeś że łatwiej jest kogoś oszukać niż mu wytłumaczyć że został oszukany i zmanipulowany. To jest straszne ale niestety prawdziwe. Do wielu ludzi nigdy nie dotrą fakty które nie są zgodne z ich wiedzą o świecie.

Może mam prawo wypowiadać się na temat rzeczy, których byłem naocznym świadkiem co?

Jeszcze lepiej byłoby (chociaż nie zawsze możliwe) przedstawienie np. nagrania jakiegoś, które jest jednoznaczne. Im więcej ogniw w łańcuchu tym gorzej dla wiarygodności.

Powinieneś się powoływać na źródło gazety niemieckiej, która pisze po polsku i to jedyne źródło (w teorii) na które powinieneś się powoływać.

Już pomijam, że niezależna powołuje się na samą siebie, a przecież redakcji nie mają z tego co pamiętam, tylko interpretują newsy innych (co było skandalem swojego czasu z powodu powoływania się na rosyjskie media)

Mój błąd. Ze zdenerwowania zapomniałem dodać słowo "wyłącznie" już zrobiłem edit.

Fervi. Obejrzyj materiał. DW tam pada w konkretnym kontekście. Linku do DW dawać nie mogę bo jak tłumaczyłem w kilku vlogach, YT wtedy czepia się filmu, ale jak ktoś obejrzał film to wie.

Byłeś naocznym świadkiem 😂😂😂😂 widziałeś jak Niemcy się boją? No zobacz, ja już tyle lat w Niemczech mieszkam, a tego jeszcze nie widziałam 😂

@fervi proszę poświęć czas i wytłumacz tej istocie co ja napisałem i jeśli masz siłę udziel lekcji czytania ze zrozumieniem bo ja nie mam siły.

Sorry że zapytam, czy Ty jesteś muzułmanką? Widzę że hijab znowu Cię rozdrażnił. lol

Nie jestem rasistką, a sytuację oceniam na podstawie swoich doświadczeń i obserwacji, a nie zmyślonych pierdół :)

250 Ataków - normalny piątek w Warszawie

Hello! I am upvoting service and this post has been found valuable and upvoted. Wish you all the best! :)

Follow @voter01 to get biggest votes in your next posts

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64038.31
ETH 3137.77
USDT 1.00
SBD 3.86