You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bid bot już pracuje / Wyróżnione posty na tagach tematycznych / Ostrzeżenie przed zamordyzmem

in #polish6 years ago

Na pl-sztuka stali rezydenci piszą naprawdę bardzo wartościowe i oryginalne teksty, to mój ulubiony tag do lektury. Bardzo się cieszę, że dostaną szansę na dobre upvoty.

Sort:  

O ile zapłacą oczywiście ;)

skończ z tymi prymitywnymi uszczypliwościami

Uuuu ... ale mam pomysł. Może tokeny co dostaniesz - spalisz, co ty na to? :P

Uuuu... ale mam pomysł. Może wyłącz diosbot bo GPT ludziom palisz. Npisz również post o steemauto bo ci co przez niego głosują też GPT palą, sobie i innym

Darmowe boty z GPT nie mają nic wspólnego, to bid boty wylecą (zobaczymy, bo może się wkręcę w projekt GPT). Ale będę pisał być może o dlive. Zobaczymy czy nasz inny projekt dostanie wsparcie czy nie.

wszystkie boty mają wspólną cechę, wymagają posting key i myślę że tylko po tym Oracle będzie w stanie rozpoznać głos oddany przez bota

Nie ma takiej cechy.

Lista botów jest publiczna, a dwa będą badane powiązania między kontami

Pokaż mi tą listę, i pokaż na niej moję konto. Zatkało?

Nie da się rozpoznać czy głos został oddany przez bota czy człowieka. Twój głos oddany za pomocą Steemit jest z technicznego punktu widzenia identyczny do tego, który zostanie oddany z jakiegoś skryptu.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63793.53
ETH 3193.21
USDT 1.00
SBD 3.92